Oak Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Går jo til og med ann å få til donasjon på sms og greier.. bare ta en sum på 30,- eller noe pr gang.. Det blir en del i lengden. Hvor avansert det er å få til det vet jeg ikke.. men jeg vet det går! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Har vært sirup de siste dagene ja. Men ikke verre enn at man overlever BMWCCN sidene er ikke akkurat noe kjappere til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Har vært sirup de siste dagene ja. Men ikke verre enn at man overlever BMWCCN sidene er ikke akkurat noe kjappere til tider... Du som har klina sirup under pc-musa di..derfor virker siden treig Syns det går knall her jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Har det vært bedre de siste par dagene eller? Hvis det fortsatt er treghet, så er det ihvertfall ikke bannerne i toppen sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 jeg syns ikke det har vært tregt. kan være tregt i noen tråder, men ellers kjapt og greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Har det vært bedre de siste par dagene eller?Hvis det fortsatt er treghet, så er det ihvertfall ikke bannerne i toppen sin feil. Vært fint i et par dager nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Jepp, vært bedre siste dager nå ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Syntest også det har forbedret seg i det siste, og spesielt i fra i går av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 I skrivende stund fungerer det smertefritt ja. Men det var kun en kort stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Syntest også det har forbedret seg i det siste, og spesielt i fra i går av. Det er jeg også enig i. Etter at KOED bann'ern kom tilbake fungerer det bedre virker det som. Så Gunnar: -Renault reklame på bimmers fungerer rett å slett dårlig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2007 På tide og bringe denne tråden opp igjen føler jeg. Hva er det som skal til for at dette forumet får litt fart i sidene sine? Står det om kroner for og få til noe som er stabilt, så synes jeg det er på tide med en innsamling, eventuelt en årspris for og være medlem her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Har litt trøbbel ja. Det beste hadde vært om noen kunne sponse linje og/eller server, så hadde vi sluppet å tenke penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nå er jeg ikke noe datamann, men hvor mye linje er det snakk om? Er det noe Telenor kan levere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 Nå går det j..... tregt her! Til og med innlogginga er treg. Venter og venter..... Men ser det går kjappere hvis jeg ikke er innlogga. Hva kommer det av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 10, 2007 Share Skrevet Oktober 10, 2007 da spørs det.. er det serveren eller linja som er tregest? slik sms kronerulling kanskje? 30,- pr sms evt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå