Gå til innhold

E39 instrumentpanel

Tomba
 Share

Anbefalte innlegg

tror det er med den store computeren ja, det er tv og navi på bilen og der var ihvertfall en haug med informasjon som var tilgjengelig i feltet i instrumentet. hva må der være for at det er den store? der er ihvertfall 2 forbruksmålere, rangemåler, utetemp, snitthastighet, dato, klokkeslett, osv.

Fugl: 500 blir nok for lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

535i061da1.th.jpg

her er bilde. jeg har ikke bilde som viser de manglende pixlene. jeg kjøpte nytt med cromringer for jeg ville ha det strøkent. dette er fullt brukende, selv om det er en del pixler som mangler. tror jeg betalte nesten 8000 for ett nytt så jeg syns 800 er litt lite for dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjellig pris på forskjellige display, hvilken computer, og om det er tv, navi og telefon fikk jeg beskjed om. i tillegg var det +1500 nesten for de med cromringer om jeg ikke husker helt feil, og totalt mener jeg på at den kostet bort i mot 8000 den nye jeg kjøpte. på GS.

ja det er mulig man kan skifte bare displayet i instrumentet, da har jo man ett billig instrument eventuelt. men nå har jeg kjøpt nytt så da håper jeg noen andre kan få nytte av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...