Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må vel legge ut litt info om mitt prosjekt her inne også. Bilen er en BMW E30 325IX som jeg kjøpte i sommer. Bilen var lang fra strøken da jeg kjøpte den. Bilen har Skinn stoler fremme og interiøret ser meget bra ut. Teknisk var det en del små plukk, skiftet stab stag foringer, bærekuler, overhalt drivakslinger fremme, overhalt servo pumpa og fått servo i ok stand. Har også justert ventiler, skiftet plugger, skiftet alle flytende vesker på bilen. Hat hatt ute hele interiøret og skiftet innstrumenthuset tilbake til orginale (Var hvite M3 skiver fra før av). Har skiftet taktrekk til helt sort.

Vidre kommer det en del små oppdateringer og bilder. Kom gjerne med kommentarer.

Skrevet

Var en fin bil, så strøken ut då for å være så "gammel" som den er. Passet bra med de felgene. :D

Ps. Legg bildene til i tråden, slik at de vises og ikke link. Bruk "Img" knappen oppe til høyre på hver side av linken når du legger de til.

Skrevet

Takker for kommentar, den ser kansje mere strøken ut enn den er i virkeligheten, men er jo en gammel bil da. Konsentrerer meg om det tekniske i første omgang..

Skrevet

så har du skifta rattaksel kryss;) jækla fin jobb :D

kordan blei det når du skfita instrument skiven??? e det likens som min nu:P

balansere dekk imorra????

Skrevet

Morten right? hehe, ikke fått innstrument panele enda, men det er på tur i posten. Glede mæ til vi kan starte å skru på din bil :) Balansere dekk i morra ja, bare si ifra når du er klar :P

Skrevet

nu gjetta du riktig!

Ja æ skal følge med på den her tråden å presse dæ visst du ikke gjør nokka :D å skrur du ikke på din, e du hjertelig velkommen til å skru på min!!:P

Skrevet

Da her jeg gjort noen flere små ting med bilen, skiftet Olje+ filter på motor i dag og justerte ventiler med skifte av toppdekselpakning i går. Må antageligvis friske opp gjengene på avtappingspluggen i bunnpanna for sikker hets skyld.

Ellers driver jeg og leter etter sommerfelger, 1 av de Borbet felgene som står på bilen nå har desverre fått seg en liten bulk og merker vibrasjon i bilen mellom 65km/h og 75km/h. Noen som vil kjøpe de?

Kommer noen flere bilder i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...