RedCab Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Det ble da bmw på meg også omsider. Skulle egetlig ha bmw med vanlig tak, men fikk tak i et bra sommer-bil eksemplar so here it goes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 mer...? Så litt 2,5 maskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 så litt skribleri... 1990 model 325i med 164.000 på telleren. Bilen og blokka har gått dette, den nye toppen har gått usle 5.000 etter utbytting og litt bearbeiding. Toppen montert på 2,5l blokk og kjørt i benk og målt 191hk...dette avrundet nedover siden det var nærmere 192. Bilen har vært min siden sen-sommeren. Men lite brukt, da jeg har holdt på i en måned å plukke den ned i biter på jakt etter rust og andre irriterende ting. Men var meget fornøyd. Kun overflate rust under batteri og så smått litt fukt under tepper innvendig. Ny-lakkert for nærmere 2 år siden i org farge da bare med klarlakk attåt. BMW Brilliant Rød ALT av crome og sorte detaljer er nytt...har kvitt. på nærmere 30.000 bare på det, og kvitt på lakk og div tilpassnings-arbeide på 45.000kr. Sort skinn interiør, originalt og hull-fritt...kun fått noen hvite slitasje-riper, men det er vel tåelig normalt. "taket" er i orden, men liten sprekk i "vinduet". Minimalt med lekkasje...sett bort i fra standard syndrom visst bilen står med snuten vendt nedover i en bakke...da drypper det så smått oppe ved sidevinduene står på ganske så vanlige borbet a...7,5x16 foran og 9x16 bak. Har bestilt meg noen andre felger som vil passe bilen utmerket. Byttet til annen type linselykter osv foran nå i helgen, med sort innmat (Hella ja) og det står sorte Hella baklyter på bilen. Byttet ut den org. leppa foran med en s om var ganske lik men som bygde litt mer utover. Skiftet clutch komplett, utgående simring på girkassa, hardykopling og litt smått for noen uker siden. Byttet olje i girkasse og kardang. ALT av foringer er byttet ut, samt nye bremser og div annet rusk. Nye pluggkabler, fordelerlokk, rotor, luftmengdemåler, tomg.reg. og pakninger til innsug. Ettermonterte ting, stabstag i motorrom foran, kn filter kit, og jeg har etter jeg kjøpte bilen montert de nye lyktene, leppa foran og rustfritt "Scorpion" eksosanlegg fra flammedempere og bak....Sweeet sound Og bilen står på bilstein-dempere med 60/40 senk. Håper på å få mange gode minner, og glede med denne bilen Ting som skal gjøres i vinter da den skal lagres: Bytte "vindu" bak, bytte dynamo, lakkere kanaler røde og kanskje den nye leppa. Har bestillt rustfritt grenrør, en lett chip mest for å bli kvitt "bensinkutten", stabstag innvendig bak. Syssler for tiden med en m5 motor som skal nedi denne (original, ikke trim) som jeg håper blir ferdig før sommeren slik at bilen kan få det nye maskineriet nedi til mai-juni og RTR (Ready To Run) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 veldig fin bil! hva måtte du gi? hvis du vil oppgi det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 pris er ikke noe problem å røpe...jeg gav det selgeren ville ha for bilen...60k Men har kostet på den litt over 20.000 etter jeg handlet den, for å få den slik jeg vil ha den. Blir vel 35.000 i nye felger og en tusing lr to i lakk i vinter. Samt jeg jeg får litt utlegg på den nye motoren. BMW motorer koster å overhale Det baller alltid på seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Kjempe flott Cab. dette . Men skulle ikke den hatt facelift lykter bak siden det er en -90 mod? Eller ble kansje ikke Cab. levert med de lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Se her ja! Denne så meget fin ut! Bra at noen tar såpass bra vare på bilen syntes felgene passer til bilen ganske bra jeg. Har de samme selv. Sorte DE lys blir aldri feil på en e30. Ta godt vare på den, vil helt sikkert få mange gode minner i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Kjempe flott Cab. dette . Men skulle ikke den hatt facelift lykter bak siden det er en -90 mod? Eller ble kansje ikke Cab. levert med de lyktene? Var kun facelift front på min 90mod cab og. Var vanlege lykter bak. Flott bil du har fått deg der Redcab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Kjempe flott Cab. dette . Men skulle ikke den hatt facelift lykter bak siden det er en -90 mod? Eller ble kansje ikke Cab. levert med de lyktene? Var kun facelift front på min 90mod cab og. Var vanlege lykter bak. Flott bil du har fått deg der Redcab. Hmm..dette er vell litt merklig? 90mod cab skulle vell hatt facelift-lykter?? (så lenge det ikke er M3,siden M3 ikke kom med facelift lykter) Grattis med ny,flott BMW cab forresten og velkommen i gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 en kamerat av meg har har 90'mod cab han også, men da noen måneder nyere i følge papirene..enn min..han har facelift front originalt men gamle typen baklykter. Jeg har en tidlig 90'model, og min har gamletypen front og baklykter. Jeg er eier nummer 3 på denne bilen, var ei voksen dame som hadde den først, og en voksen kar som hadde den før meg igjen. Med "voksen så mener jeg da 35+++ Og det er en urørt bil. så min er original, det er ikke gjort noe med karosseriet på den. Litt merkelig syns jeg også, men det får bare vær Takk for alle de positive kommentarene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Så meget pen ut:)di felgene passet jo bra da:) Oi så fine skinn stoler å nice ratt da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Så meget pen ut:)di felgene passet jo bra da:) Oi så fine skinn stoler å nice ratt da:P Takktakk Driver å rydder plass til bilen så den får stå temperert og godt lagret nå i vinter. Er så ufyslig vær her oppe at cab er ikke noe vits å kjøre mer i år. Har lagt ut et par bilder av den andre bilen min her som også betyr mye for meg. Er dog ikke en bmw, men har hatt den siden jeg var 17 år og plukket den ned i molekyler og satt sammen igjen 3 ganger. Har et godt forhold til den Også er det en artig bil å kjøre. hehe...kjørt 7 mil med den de siste 2 årene Denne sparker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 hump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ascona B er en tøff bil! E30`n er ikke så værst den heller da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedCab Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Ascona B er en tøff bil! E30`n er ikke så værst den heller da, hehe Takktakk. e30'n er sommerbilen...opelen er banebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå