Gå til innhold

e32/e34 el-skinn/v12motor mm. BILLIG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

får kanskje en komplett delebil til hugging..lurer på å ta den inn om det er interesse for deler. motoren har gått 150tusen og sviver fint.v12 med 300hk. ingen lekkasjer eller oljeforbruk. kassa har tre kjøreprogrammer og girer fint. brede fronten. STRØKEN beige skinn med armlener.el-seter foran med minne og varmeseter og el-korsrygg støtte pluss varmeseter bak med el-nakkepute bak. bilen er i beige farge og rustfri.

priser?meget billig da jeg kun trenger ett par ledninger fra bilen. så bilen går til spottpris.

motor og girkasse 4000kr

interiør 3000kr

front med grill panser og leppe 2000kr

bilen er fra england og har dessverre ratt på feil side.

Skrevet

nettop montert e32 skinn i e34 og det passet uten problemer. prisene er det ingenting å utsette på. selger unna billig da jeg kun trenger tre ledninger og siden ledningene koster 7tusenkr så er det like greit å kjøpe en komplett delebil. trenger ingen andre deler til min egen så selger egentlig alt billigbillig..får jeg vettugt bud på hele bilen så selger jeg den hel også..

Skrevet

Hei!

Jeg har en 91mod e34 med klima. Typisk med hjul for å justere varme og vifte, og trykknapper til å justere alt annet. Nå har dette tatt kvelden, og jeg kjører rundt i en kald neddugget bil.

Har du noe som passer??

Skrevet

Hei!

Jeg har en 91mod e34 med klima. Typisk med hjul for å justere varme og vifte, og trykknapper til å justere alt annet. Nå har dette tatt kvelden, og jeg kjører rundt i en kald neddugget bil.

Har du noe som passer??

Skrevet

Heisann! Hvis du selger bredfront for 2000 kr så er den solgt til meg, fortsatt at den passer E34 da, send PM når du vet noe mer, bor bare en liten time fra Oslo.

Skrevet

Fronten på E32 er ikke lik E34, heller ikke i bredfront-utgaven. E32 har ikke noe lakkert område rundt nyrene, kun gitter.

Baksetene er heller ikke like.

Skrevet

bredfronten passer dessverre ikke til e34 nei, men setene passer fint da jeg nettop monterte mitt gamle e32 skinn i en e34 og der gikk den på uten problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...