wicky124 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 for 5 tusen får du med motor girkasse og ledningsnett og alt annet...ser ut til at det er en som vil ha hele bilen så om han gir meg brukbart bud så selges den hel..
Qarisma Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 hei,mykje du ska ha for intriøret,motoren å gear kassa ?=)
LTF Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Hei Jeg tar Panser, nyrer og griller hvis panseret er rustfritt og helt. I tillegg kunne jeg tenke meg alle rør og vifte til klima som sitter foran radiatoren. Kan du sende meg en sms eller ring på 90101889. Muligens v- forskjerm også Lars
straight_six Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 ja viss han typa ikke kjøper hele bilen så får du sende pm, er kanskje interessert i motor å gir. kunne vært morsomt å prøve å stappe dt nedi e30en
olechr Skrevet September 26, 2007 Skrevet September 26, 2007 Vist du ikke har solgt bilen så vil jeg gjerne se bilder av interiøret. Ser det bra ut så tar jeg det. gogo
wicky124 Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2007 men har en bekjent som hugger flere e32 så er bare å skrike ut hva kan være interessant..han har flere komplette interiør (el-seter bak!!) felger..lepper foran..sorte originale bmw lykter foran!!!
Bakkerud Skrevet Oktober 24, 2007 Skrevet Oktober 24, 2007 hei, er ganske ny innen bmw. har en 525 med stoff interiør uten elektriske justeringer. men hvordan er det å skaffe skinn interiør med el. seter. må det nytt ledningsnett eller noe da? takker for all hjelp
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2007 har du varmeseter i bilen fra før?da er det bare å plugge inn og bruke el-seter foran MEN HUSK AT MINNE FUNKSJONEN IKKE VIL VIRKE PÅ FØRERSTOLEN, NOE SOM IGJEN GJØR AT STOLEN PÅ FØRERSIDEN IKKE VIL FUNGERE..er det jeg har slitt med på min...hmm...
E34Dudn Skrevet Oktober 26, 2007 Skrevet Oktober 26, 2007 Hei! Har du tatt inn inn bilen?? Er interresert in skinninteriøret til min E34 M.v.h Frode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå