glenn.G Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 legger ut denne for min bror. er en VL200GY-2.godkjent produsert fra honda hvis jeg har forstått rett. er 18hk i den og 81 cm sitte høyde.veldig lite brukt.max 15 timer.selges for 10.000.hvis intresse kan han treffes på 46430169. den befinner seg på kongsvinger i hedmark.er ett artig leketøy
Dirty Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 15 hester var da fryktelig lite til å være en 200 cc cross? har jo 3 ganger så mye i min 125 Rm
Tsbusa Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 15 hester var da fryktelig lite til å være en 200 cc cross? har jo 3 ganger så mye i min 125 Rm 3 ganger? 18hk sparker greit nok fra det i en 200kubikks 2 takt.
glenn.G Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 den går ganske bra men den er 4 takt da
Dirty Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 15 hester var da fryktelig lite til å være en 200 cc cross? har jo 3 ganger så mye i min 125 Rm 3 ganger? 18hk sparker greit nok fra det i en 200kubikks 2 takt. stemmer har vel rundt 45 i min orginalt! men er det mulig å oppdrive deler til slik sykkel da? tenker på stempelbytte osv?
glenn.G Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 ja det er mulig. er vel dele lager i oslo mener jeg. men motoren er honda så man får vel deler fra dem
Azeton Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Du finner ingen spesifikasjoner på denne? Er dette en versjon som er plombert eller "nedtrimmet"?
glenn.G Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Du finner ingen spesifikasjoner på denne? Er dette en versjon som er plombert eller "nedtrimmet"? vet nå at den er kjøpt på udnes motor på årnes og man får også kjøpt deler av dem.fant denne info på nett siden hans da: 200 ccm (LxWxH)(mm): 1870x760x1080 Wheel Base(mm):1240 Seat Height: 880mm Net Weight(kg):120 Max.Load(kg):150 Spark Plug:D8TC Spark PlugGap:0.6-0.8 Front Tyre Size:70/110-19 Rear Tyre Size: 90/110-16 Fuel Capacity: 6L Impression Ratio:9.0:1 Standard Power(kw/r/min):10.8/9000 Max.Torque(N.m/r/min):11.0/7500 Max.Speed(km/h): 90 BorexStroke(mm): 62.0 x 63.0 Idle Speed(r/min):1500 Broke Distance(30km/h): ≤7.00m Displacement(ml):200 Engine:169FMJ,4 stroke Climbability: ≥20°
///MoePower Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 4 taktere HAR simpelthen ikke like mange hk som en 2 takter. Crosseren han averserer for salg her er en 4 takter. Ta f.eks vanlige standard 250 mellomklasse-sykler produsert for gata, der vil flertallet være 4 taktere, og de har omkring 20-25hk uplombert alle som en, men derimot kjøper du en 2 takt aprilia RS 250, så sitter du igjen med rundt 70hk, uten plomberinger. 2 taktere yter bestandig mer, men de krever mer vedlikehold, de skjæres enklere, og et flertall av de må man bytte stempler på ved jevne mellomrom. En 4 takter vil gå til evig tid hvis man bare lar de få ny olje og et kjapt overblikk av og til. Motoren som står i crosseren over her er det mulig å kjøpe løst. Hvis noen trenger deler etter å ha kjøpt denne av ham så er faktisk komplett motor så gunstig priset at det nesten rett og slett lønner seg å kjøpe komplett om man skulle trenge deler. Koster nemlig bare 4500kr for komplett motor, og den finner man her: http://www.crash.no/index.php?main_page ... cts_id=685 Stemmer nok det at motoren er produsert av Honda. Riktig nok går en 2 takt helcrosser på 250ccm med sine ca 60hk mye bedre enn denne, men derav må du ut med det 3-4-5 doble av prisen trådstarter forlanger. Er sikkert mye moro i denna også. Skulle man sammenlignet med en gateregistrert lettmotorsykkel som ikke har lov til å ha mere enn 15hk, så er jo 18hk helt greit, for på en orginal/plombert lettmotorsykkel klarer man fint å runde 100km/t. En registrert lettmotorsykkel vil alltids også være en god del tyngre enn et lite leketøy som den annonsert over her, bare det har mye å si på så små "kjøretøyer", kanskje er ikke den over her drevet slik at den klarer den toppfarten, men da vil den bare akslerere enda mye bedre, og egne seg godt til skogsleketøy, eller til å boltre seg på små områder man har å kjøre på. Bare skrev ned mine erfaringer jeg, sikkert litt greit for de som kanskje ikke har så mye erfaringer selv fra moped/lettsykkelalderen..
mowz Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 ikke rart en 2-takter er mere effektiv da den tenner hver gang mot 4 takterens hver andre gang. Så den er i teorien dobbelt så effektiv, men 4 takter forbrenner bensinen mye bedre enn 2 takteren. jeg har en slik crosser sjøl, bra drag i den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå