Mavoma Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Vurderer å selge bilen min å lurer på om 200.000 er en ok pris på en slik bil: Bilen: 320 coupe med all m optikk + org motorsport utgave. Technoviolett farge, nylakkert med valsede hjulbuer. oz ceres felger M3 svarte skinn stoler med dørtrekk, baksete og svart tak. short shift Undstell: D2 justerbart i høyde og stivhet m3 e46 bremser, m3 motorsport casterforinger Powerlfex i bakstilling m3 diff, mellomaksing og gearkasse Motor: m50 b25 uten vanos (2,8L) Portet topp og overhalt hos Autotrim Trondheim. cp stempler Eagle råder Smidd veiv/lengere slag(balangsert) Nye lager i hele motoren Nye pakninger Arp bolter og Mls stålpakning. Nytt register og oljepumpe M3 oljekjøler/oljefilterhus ngk racing plugger topp og blokk planet. 2stk walbro 255l pumper i tanken 6stk 570cc dyser Nye slanger i hele bensin systemet. 600¤300¤100mm Intercooler. Sc61 turbo med større turbinhus som er portet. Tial 38mm Wastegate. Dumpventil Alt styres av Electromotive tec3r Bilen bremset 503,3Hk på bakhjulene og 670NM på 1,3Bar. Kjøp nye dyser å d kan lade mere. Turboen har fult trykk på 3500 O/min sikkert glemt noe, vurderer å selge pga. Kjøp av nybil. Har ikk bilder pga. bil står til lakk men alle vet vel hvordan en e36 med m pakke ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hvorfor 600hk i topic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 nesten 600hk i motor ca. 570 + - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 regga som 325 eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 320 er ikke akkurat lett å få reg bmw med turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 eu godkjennt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 eu godkjent ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Hørtes gøy ut Savner e36 turbo ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
weheeE34 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 er bilen godkjent hos "biltrangsynet" da jeg hadde ikke kjøpt en bil til 200K uten at den var godkjent, men det er jo meg da pluss at onkel blå i området ikke liker biler som er mer potente en de selv er MEN, det vil ikke si at jeg ikke liker det jeg leser sinnsykt fett... lakket pga finere lakk? eller vert innvolvert i trafikk terror? har bilen rullet mange mil etter oppgraderingen eller? og hvor mye viser telleren? hvilken modell er bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Bilen er ikke godkjent nei, men det er deler som er mere verdt en 200k, alt på bilen er i tipp topp stand, det er byttet framskjermer og baksjermer pga. rust som er kjent på disse, derfor skal den lakkeres, har du peilign på hvilke deler som er brukt på denne bilen (merke osv) så tror jeg du forstår at det er billig/rett pris. Du kan f.eks spørre kimmit sport å spørre han hva han tror?? Kimmit sport, noe å tilføye? ser du selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Jeg har sett bilen før den dro til lakkering og må si den så skikkelig rå ut! Rå bil med enda råere motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 sykt grom bil som selges av en meget dyktig mekanikker! -æ vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Tilfeldigvis int i E36 M3 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mavoma Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 takk takk ja Send meg info og spec om m3n på pm/ mavoma@hotmail.com med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg