Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 fungerte ikke med 17, eller finner du ikke fargekode?
jensemann23 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 17 er tåkelyskaster på min.. Da må tåkelysene være på Nebelschlussleuchte står det på 17..
jensemann23 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Først tenkte jeg å ta strøm fra under sigaretttenneren, men glemte at det var lys i bryterne, så da må jeg ha en pluss som er styrt av tenningen. Hvor finner jeg lettest det?
Loffen Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Bra OT dette, men er det vanskelig å montere? Ville du sendt meg en PM med utfordringer jeg kommer til å møte?
jensemann23 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 har bare såvidt begynt ennå. Skal lage en tråd om det etterhvert.
Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Er spenning ut til tåkelysbryter via sikring 17 når tenning er på. Koblskjema for 91 318 beskriver en grønn/blå ledn fra 17 som via en "CB" går over grønn/grå som du skulle vært inn på... Den samme grønn/grå går til sikkerhetsbryteren for bakvinduer. Skulle du ønske en enklere løsning kan du forsåvidt hente spenning mange plasser etter ønske... (Et annet skjema viser 13 og 14 som sikringer for vinduer, altså to kretser, men det er mer generelt og jeg vet ikke om det gjelder spes for din bil...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå