Ruud Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Hei, lurer på om det er noen som har noe passelig forslag til hva man bør gjøre for å dempe ristingen i bagasjeluken, og skiltplaten når man spiller av litt høy bass? Når man står utenfor bilen å hører, kan man jo ikke unngå å tro at det er en ulyd i bilen,ikke noe fint. for det rister å skurrer i skiltplaten. Er det noen som har dempet dette før, og har noen forslag? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 bare å putte masse skumgummi bak skiltet det! funka fett hos meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE46 Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 bruk silikon bak skiltet og om nødvendig som på min bil, gummiklosser mellom Skiltholderen og koffertloket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525ia*touring Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Dobbelsidig tape løser prblemet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovdyret Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Dobbelsidig tape løser prblemet;) Da har du rimelig slapp bass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Finn sånne (skum)gummilister som er omtrent 6-10mm høy, og med lim på baksiden. Bare å klippe opp et par lengder og plasere utover bak skiltholderen. Test med å sette fingern på skiltet her og der for å finne ut hvor du trenger noe imellom Funker fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erl1d Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 jeg tok ei gammel fille å la bak skiltet før jeg skrudde det på, slik at det kom litt i spenn og ikke lå å vibrerte. Kjøpte meg sånne tykke lydisolasjonsmatter på Biltema og festa på innsida av hele bagasjelokket. Ble helt slutt på alle ulyder og fikk en mye penere lyd når jeg lukket bagasjelokket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 svamp funker også ta en svamp etter du har vasket bilen og del den opp og legg de bak skiltet funker bra:=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Lydisolasjonsmatter på Biltema funger meget bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Bygg subbene mot seteryggen fiks porter evt luftkanaler for å gi lufttrykket innpass i coupen.. Tett så bra med f.eks skummadrass eller lignende bak kassen og du vil få mesteparten av trykket inn i bilen i stedet for att alt blir i bagasjen og lager lyder på karosseri/skilt! Da får du mer trøkk i subben i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2007 Share Skrevet Oktober 14, 2007 Kutt av to biter av hageslangen å skruv skruvene til skiltet gjennom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå