Gå til innhold

risting i karosseri,skiltplate,trått!

Ruud
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er noen som har noe passelig forslag til hva man bør gjøre for å dempe ristingen i bagasjeluken, og skiltplaten når man spiller av litt høy bass? Når man står utenfor bilen å hører, kan man jo ikke unngå å tro at det er en ulyd i bilen,ikke noe fint. for det rister å skurrer i skiltplaten.

Er det noen som har dempet dette før, og har noen forslag?

Takk :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn sånne (skum)gummilister som er omtrent 6-10mm høy, og med lim på baksiden. Bare å klippe opp et par lengder og plasere utover bak skiltholderen. Test med å sette fingern på skiltet her og der for å finne ut hvor du trenger noe imellom :wink:

Funker fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok ei gammel fille å la bak skiltet før jeg skrudde det på, slik at det kom litt i spenn og ikke lå å vibrerte. Kjøpte meg sånne tykke lydisolasjonsmatter på Biltema og festa på innsida av hele bagasjelokket. Ble helt slutt på alle ulyder og fikk en mye penere lyd når jeg lukket bagasjelokket også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygg subbene mot seteryggen fiks porter evt luftkanaler for å gi lufttrykket innpass i coupen.. Tett så bra med f.eks skummadrass eller lignende bak kassen og du vil få mesteparten av trykket inn i bilen i stedet for att alt blir i bagasjen og lager lyder på karosseri/skilt!

Da får du mer trøkk i subben i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...