Bmw4life Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 hei, ønsker å kjøpe en bensin pumpe til min 530 89 mod.. ta kontakt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Biltema har til ca 500 kr. Jeg har en pumpe derifra,og den funker da ihvertfall greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Ja, pumpe fra BT kan fungere. Trenger du hele innsatsen, har jeg liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 hvor mye skal du ha? trenger bare selve pumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Da er det billigere hvis du har tilgang på BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 ok, ellers takk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Har hele innmaten komplett og da blir det litt dumt å selge bare pumpa billig. Hvis du skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå