jensemann23 Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Under montering av vindusheisene mine trenger jeg 12v pluss som er styrt av tenningen. Noen tips til hvor jeg kan ta ut dette? Sig tenner går ikke, da den alltid står på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 bum per denne jeg.. Noen tips? leste et sted at det ikke bare er å måle seg frem, da mange forbrukere har motstand og vil få spenningsfall hvis jeg kobler meg på.. Er det noen tenningsstyrt stor plusskabel under rattstammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Det er selfølgeligt 12v som er tenningsstyrt ein plass der. Eg veit ikkje kva slags ledning der er. (du får måle deg fram) Du kan jo bruka eit rele, so vil det ikkje trekke noke særligt til straum ifra kretsen du bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 legg opp en egen pluss ledning fra batteri inn i bilen. med ett rele som er styrt av tennings strøm.... Er bare å måle seg fram. Ps. husk sikring på ledning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 jeg koblet meg på en tykk grønn ledning nå, under rattstammen. Det funket fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå