Bimmerlars Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Stod på en parkeringsplass på et kjøpesenter i dag, så kommer det en Audi A4 fra litauen og parkerer på siden bak meg. Det sitter to karer i bilen, så tar han ene frem mobiltelefonen sin og tar bilde av bilen. Mistenker at han tok bilde av regnummeret. Kan de bare ringe BT og få navnet og adressen min nå? Ikke noe morro om bilen blir stjært
Bimmerlars Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Hadde ikke overraska meg om jeg må sykle til jobben i morra
Stramvaier Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 hadde jeg vært deg hadde jeg hvertfall parker inne i natt
D.Toft Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 det kan dem ja..eller sender sms til BT og får navn og biltype, så sende ny sms til nropplysningen for tlf nr og adresse, vær på vakt... ikke noe hyggelig dette
2mMy Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 når jeg leste tittelen, så trodde jeg du hadde møtt på en av de mange gråkledde fotografene langs veien!
bmwrasaren Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hehe! Ja tror det er lurt å pusse støvet av sykkelen Men fra spøk til alvor. Dette er jo en ganske alvorlig sak, er alt for mange biler som forsvinner nedover Europa. Men gjør det norske politiet noe med det??
Bimmerlars Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Skal nok se de fleste får et brev hvor det står "saken henlagt pga. bevisets stilling" Synd men.. Skal holde litt utkikk jeg.
Spiritus Sancti Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hadde jeg sett noen sånne folk tatt bilde av bilen min hadde jeg faen meg godt og snakka med de!
Geir Anders Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Altfor mange paranoide rundt om dagen syns jeg. Er du redd for bilen din foreslår jeg at du settern i garasjen og lar den stå. Teoretisk sett kan bilen din bli tatt bilder av xxxxxx ganger uten at du vet det, du har den enda har du ikke?
D.C.V Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Man skulle ha fått tak i en hjullås eller fire for så å låse den hver natt
Bimmerlars Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 Altfor mange paranoide rundt om dagen syns jeg. Er du redd for bilen din foreslår jeg at du settern i garasjen og lar den stå. Teoretisk sett kan bilen din bli tatt bilder av xxxxxx ganger uten at du vet det, du har den enda har du ikke? Så slapp holdning nytter ikke. Må ta vare på tinga man eier. Kan selvsagt ha blitt tatt bilde av mange ganger, men er først når man ser det selv man reagerer, for da VET man at noen muligens vil noe..
CEJ Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 samme skjedde meg her om dagen, skulle inn på butikken. stod ei dame i en suv der fra før av. hu gliste når jeg kom kjørendes, og rygga inn bak meg og knipsa bilder med mobilen. dame på mellom 30-40år, ikke så værst heller faktisk
Phonix Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Vell.. du får ta med deg balltreet og legge dej til å sove i bagasjeromet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå