Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod på en parkeringsplass på et kjøpesenter i dag, så kommer det en Audi A4 fra litauen og parkerer på siden bak meg. Det sitter to karer i bilen, så tar han ene frem mobiltelefonen sin og tar bilde av bilen. Mistenker at han tok bilde av regnummeret.

Kan de bare ringe BT og få navnet og adressen min nå?

Ikke noe morro om bilen blir stjært :roll:

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det kan dem ja..eller sender sms til BT og får navn og biltype, så sende ny sms til nropplysningen for tlf nr og adresse, vær på vakt... ikke noe hyggelig dette :(

Skrevet

Hehe! Ja tror det er lurt å pusse støvet av sykkelen :lol:

Men fra spøk til alvor. Dette er jo en ganske alvorlig sak, er alt for mange biler som forsvinner nedover Europa. Men gjør det norske politiet noe med det?? :?

Skrevet

Altfor mange paranoide rundt om dagen syns jeg. Er du redd for bilen din foreslår jeg at du settern i garasjen og lar den stå. Teoretisk sett kan bilen din bli tatt bilder av xxxxxx ganger uten at du vet det, du har den enda har du ikke?

Skrevet
Altfor mange paranoide rundt om dagen syns jeg. Er du redd for bilen din foreslår jeg at du settern i garasjen og lar den stå. Teoretisk sett kan bilen din bli tatt bilder av xxxxxx ganger uten at du vet det, du har den enda har du ikke?

Så slapp holdning nytter ikke. Må ta vare på tinga man eier.

Kan selvsagt ha blitt tatt bilde av mange ganger, men er først når man ser det selv man reagerer, for da VET man at noen muligens vil noe..

Skrevet

samme skjedde meg her om dagen, skulle inn på butikken. stod ei dame i en suv der fra før av. hu gliste når jeg kom kjørendes, og rygga inn bak meg og knipsa bilder med mobilen.

dame på mellom 30-40år, ikke så værst heller faktisk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...