jensemann23 Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Jeg hadde til tider litervis med vann på gulvet i min E36. Fant etterhvert ut at det bare var når den sto parkert med helling mot venstre. Så i dag rev jeg ned taktrekket og fant feilen.. Slangen til venstre taklukedrenering. den var ikke hoppet av, men klemmen rundt stussen var litt slapp. Så jeg satte på en slangeklemme der og satte på plass trekket igjen. Vips, helt tett E36:)
Superbeetle Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Hvordan var det å løsne taktrekket da?
jensemann23 Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 jeg løsnet det bare delvis. Skrudde ned solskjermen og tok av beskyttelsen over venstre stolpe samt plastdekselet ved setebeltefestet. Så tok jeg av pakningen rundt takluka. Så var det bare å bøye trekket ned slik at jeg kom til oppunder..
maurtin Skrevet September 19, 2007 Skrevet September 19, 2007 gjorde samme operasjon med samme resultat for en stund siden:)
-Sammy Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Disse slangene, er det de som sitter helt i bakkant av kassa for takluka? Altså nesten helt bakerst i taket. Foran, er dreneringen de to hullene man kan se i hvert hjørne om man kjører bak taket ?
maurtin Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 nå vet jeg ikke hvordan det ser ut med åpen takluke, men da jeg gjorde det hadde jeg ned taktrekket og alt, da var en en gummislange som stakk frem i hvert hjørne (husker ikke helt dette da det var ganske lenge siden jeg gjorde det)
-Sammy Skrevet Februar 26, 2008 Skrevet Februar 26, 2008 Da tror jeg at jeg har fått skikk på lekasjene mine Problemet var to-delt. For det første var det pakningene neders under vinduene, på utsiden, som ikke var trykt 100% ned mot dørene. Der kom vannet seg inn og fortsatte nedover i døren. Så når regntrekkene mine ikke var skikkelig limt fortsatte det inn i cupeen. Har trykt på plass pakningene og limt opp igjen dørtrekkene så nå har jeg ikke noe dugg, og har ikke merket noe fukt enda! yay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå