lunde Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Da har det seg sånn at takluka mi vil ikke åpne seg mer enn 10 cm Det er på grunn av trekket på takluka har blitt dradd inni der selve takluka ska sitte når den er het åpen!! Den fungrer som ei kile på en måte.. Noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre? Kan ta bilde vist dere ikke skjønner helt hva jeg mener.. Tilten funker BTw
Espenlis Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 Akkurat det problemet hadde jeg på min E36 også. Der var det klippsa som hadde løsnet og trekket kilte seg fast. I og med at jeg skulle selge bilen så ble det ikke gjort noe med det, men fikk opp takluka ved å "styre" trekket etter luka. Regner med du må demontere hele luka for å få bytta klips.
lunde Skrevet September 19, 2007 Forfatter Skrevet September 19, 2007 Tror du det må demonteres? Og hvordan gjør jeg det? Vist ikke hva kan jeg gjøre..??
glenn.G Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 du må ta ned tak trekket for å komme til luka. og skru ut hele tak luke kasseten.sitter masse små skruer rundt hele kasseten som du må skru av.kjedelig jobb
jensemann23 Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 er ikke sikkert du må det. Jeg klarte å dra ut trekket mens jeg sveivet luka tilbake, og det ble helt fint. Kanskje du er like heldig som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå