NGX Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 Kjøpte Excel-G dempere fra Bil Xtra for 700 stykk. Vurderer å returnere den og investere i Koni som jeg har hørt så mye om istedet. Har noen kjennskap til Excel-G og Koni, og en link til et sted de selger Koni dempere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 18, 2007 Share Skrevet September 18, 2007 De diskuterer disse demperne her, noe om på en Nissan tror jeg. http://forum.pulsar.org.au/archive/inde ... 66829.html Etter det jeg greier å finne ut så er de et greit alternativ når man er på et litt stramt budsjett. ---"Excel G are recommended by nearly all suspension joints for use with lowered coils on a budget. They are valved for use with lowered coils." Men jeg har ikke selv erfaringer med de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 jeg ville kjøpt bilstein og kw før koni. jeg har koni bak i dag og er ikke 100% fornøyd med de. har kjørt på kw de siste 4 årene på andre biler, funka veldig bra. har bestilt bilstein pss9 nå da, men det er dyrere(og best i følge mange). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå