spaw Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Har kjøpt meg en e38, og søker litt råd fra dere som har fått med dere tips fra denne siden over lengre tid. Det jeg tenker på er: Hvor får en tak i flest deler? , Kjente problem? Osv. Bilen: 730i 1996mod 165000km Ombygd seidl styling 22" felger Ellers alt utstyr -navigasjon Alpine type R stereo m/ Rockford forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 WOW fet E38! gjerne flere og bedre bilder hilsen eks E38 eier! Ps: Gsbildeler, schmiedmann.no er dine venner:) og ebay da Hadde samme motor som deg, flott motor det! Lykke til med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaw Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 kommer med nye bilder, men for tiden er det bare dette jeg har. Jeg takker for tilbakemelding om leverandører, men du vet ike om noen andre med litt "spesial deler"? tenker på foringer div. Er jo ikke så lett å få tak i deler til disse bilene som du vet! Så ett gammelt foruminnlegg fra deg også. Forresten, hvor kjøpte du disse nye listene under dørene. Mine ser også ræva ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Listene kjøpte jeg på gs bildeler E38 - også den øverste kategorien..kosta vel ca 1000,- for alle 6 små listene under døra! foringer o.l får du og kjøpt der men ikke under den stylings kategorien, men den "originale" deler greia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Så rå ut denne:) 22" felger å greier ikke no småtteri! https://www.koed.dk/ Kan jo sjekke ut den linken da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg kjøpte alle listen i nedre kant av dørene + framskjermene og bakskjermene hos bavaria ( 8 lister) betalte rett over 1100,- mens gs sko ha over 400,- for ei dørlist...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Lite med bilder den siste stunden her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Ja 730i flott motor det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet Oktober 26, 2007 Share Skrevet Oktober 26, 2007 Her er et par bilder av mim 735 99mod.Som forresten vurderes solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 28, 2007 Share Skrevet Oktober 28, 2007 Her er et par bilder av mim 735 99mod.Som forresten vurderes solgt. WOW! Den var meget pen! En bil etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå