Gustav C. Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Hei! Skal selge det lille sjarmtrollet av en rød Fiat Uno grunnet kjøp av ny bil. Det er en 1992 model som har gått 200.000 km. Jeg tok over bilen etter min bestemor i fjor. Hun har hatt bilen siden 1992 og kjøpte den da, av en eldre mann som kjøpte bilen ny. Ekke mye luksus og utstyr osv i bilen, men det som er der fungerer! Sommer og vinter dekk på alu felger. Helt nye vinterdekk med pigg i år og sommerdekkene er bra, samt cd/radio spiller. Service heftet er med og har blitt fulgt til punk og prikke hele tiden på merkeverksted (faktisk ) Eneste problemene jeg har støtt på det ene året har vært at bilen begynte å fjuske pga. fordelerlokket som var slitt og dårllige plugg ledninger, som jeg da byttet. Og det ene pottefestet røk, men det har også blitt fikset. Det er en simple bil! Bilen har ikke blitt polert så lenge jeg har hatt den, så derfor er den matt i lakken. Lite viss ikke 0 rust!! men har ikke vært under den lille doningen.. Bilen ble EU-godkjent for 2 mnd siden. Bilen er en perfekt vinterbil! Kommer fram over alt. Evt en bra arbeidsbil. Disse bilene er da også populære db dragg biler, vet ikke hvorfor.. Bilen er i daglig bruk og ønsker å selge den for 6000 kr, men bud mottas. Kommer link til autodb med bilder senere i dag. Ved evt spørsmål kan selger Alexander Gubberud kontaktes på tlf 41296030. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Jeg har lagt ut denne annonsen på veine av Alexander. Jeg kan også svare på de fleste spørsmål som skulle dukke opp her på forumet og bilen står og går i Hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Hvilken Uno er det? 45,55,60,70 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 Hehe det er 1.0 literen med elleville 45 hester! Haha! men ekke så ille, går i bratt oppoverbakke med 5 voksene menn i bilen (prøvde for morro skyld i fjor).. Hadde 60, måtte gire ned og på toppen hadde vi 45 km/t. Vi ble skuffet over at det ikke var mer dramatisk en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Bet link til autodb? Mvh Bjarte:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username= Er ikke bilder av interiøret, men det er helt å pent! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Tror ikke jeg tør kjøpe noe som går så fort.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Ingen som har lyst på vinter bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Fått noen interesserte? Hvordan er denne på glatten? Er vel fwd dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 Bud på 3000 har kommet. Den er kjempe fin på vinterføre, sitter bra og ekstremt bra fremkomlighet. Jepp er fwd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå