Mr_Tran Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Nei uff for noen biler. Også Merchedes da gitt. Forferdelig å se på disse du Hadde jeg fått en slik bil for å kvitte meg med min nåværende BMW hadde jeg ikke tenkt 2 ganger en gang. Men hadde jeg hatt den summen de Merchene koster, hadde jeg heller kjøpt BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Folk uten hjerne kjører bil med stjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 MB SLR er en av mine absolutte drømmebiler. Grisefeit bil det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Stjerne biler:) hehe Fine var dem værtfall da. Sikkert ikke billig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 10 mil koster de to tilsammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Hehe! Må være helt forferdelig å mekke på de bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 En legger ikke bukseknappene på skjermen på de der når en skal lene seg over motoren Tror faktisk jeg ikke hadde likt å skru på de.. Hadde vært redd for å gjort noe uhell hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 En legger ikke bukseknappene på skjermen på de der når en skal lene seg over motoren Tror faktisk jeg ikke hadde likt å skru på de.. Hadde vært redd for å gjort noe uhell hehe.. "oj der knakk en skru" 20 tusen lapper fattigere liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 tror ikke di slipper til folk som har for vane å lene seg over skjermene med knepp bukser på disse to beistene nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 jeg ville helt klart hatt den med ulakkerte kalippere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Enig! Hvorfor ha gule kalippere når man har rødt interiør? Dårli matching.. Var de inne for service eller, Mr_Tran? Ruller ikke akkurat mange av desse i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Skulle de klargjøres eller ? Eller er det bare alle med SLR som nekter å ha svære skilt foran ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Det er skilt på dem. Ikke akkurat service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 Tror det er 3 stk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå