Gå til innhold

Bmw 318I 98mod E46 Selges


RoyCato
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Bmw 318I jeg må kvitte meg med da jeg har en god del problemer, og er fullt avhengig av å ha en bil som funker 200% hele tiden.

Symptom. Den koker. Går veldig raskt opp på høy temperatur.

KM.Stand. 139.000

Ting som har blitt gjort for 3-6mnd siden:

-Skiftet vannpumpe

-Skiftet toppakning

- SKiftet Termostat

- Skiftet radator

- Skiftet kjølevannskopling

- Skiftet LMM

Sikkert mer også som har blitt skiftet, men som jeg ikke kommer på for øyeblikket.

Bilen har takluke,klima, orginal cdspiller (ettermontert), midtarmlene (ettermontert) og nye interiørlister innvendig.

Noen som er interessert i å kjøpe sånn som den står nå?

Har desverre ikke tid eller mulighet til å bruke mer tid å penger på den.

Gi bud!

-Roy Cato

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres for meg ut som om den har et termostatproblem...

Kan bytte i 520en min :)

ARJ

Innbytte ikke mulig. bare rent salg. Da jeg allerede har kjøpt meg ny kjerre.

Men ja. Bilder kommer etterhvert. Må hjemmom å hente kamera å greier, men det har jeg ikke anledning til idag

Alt over 70.000kr er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Skiftet vannpumpe

-Skiftet toppakning

- SKiftet Termostat

- Skiftet radator

- Skiftet kjølevannskopling

- Skiftet LMM

Har du gjort det selv eller på verksted?? Hvis verkstedet har skiftet alt dette og fortsatt ikke funnet ut av problemet må du først av alt skifte verksted..... En liten time på Brages i Ålesund hadde nok vært svært så behjelpsomt. De kan ta ei feilsøking på det elektroniske og ganske så kjapt finne ut av problemet. Tror du "tjener" mer på det, enn å selge den SÅ billig...Menmen det er jo bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Frodes bilverksted. Som er rimelig god på BMW.

Bilen gikk knirkefritt i 3-4måneder etter reperasjon. Men så begynte h...... igjen. Skal ha den ut til han for en diagnostikk. Sånn jeg har en pekepinn på hva som kan være galt. Jeg personlig tror det er føleren som styrer kjølevifta. og den koster ikke mye.

Kommer til å levere den på verksted begynnelsen av neste uke.

Så bare smør dere med tålmodighet folkens.

Bilen kommer for salg relativt kjapt. Må selge snart så, har allerede kjøpt ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne skrevet litt om farge på bilen, åssen felger, og står ingen ting om åssen karosseri det er på bilen ? :) bare sånne ting som er geit å vite når det ikke er bilder ;)

Vanlig Sedan karroseri, bilen er svart, manuell gir, takluke,klima, står noen Dezent J 17" på den nå. Nesten helt nye. Bilen har gått somsagt 139.000 ca. Grei bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...