Sommerfelg Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Heisann, nå har jeg montert Angel eyes sett fra GS. alt fungerte fint men så plutselig lyser den ene ringen dårlig.. noen som vet hva dette er? når jeg har motoren av så lyser den svakere enn hvis jeg starter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 viss de er uorginale lykter, så har perene i ringen en tendens til å falle ut av selveringen, så de er nokk ei pere så henger å dingler etter ledningen inne i lykta, eller så er pæra gåen. har hørt om de problemet før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Er ett vanlig problem tror jeg. (etter hva jeg har fått med meg, er fler som har problemer med dette) Hvordan det løses vet jeg ikke, men da vet du ivartfall at du er på langt nær aleine om det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 Gjelder meg også.. en ring er litt svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 20, 2007 Forfatter Share Skrevet September 20, 2007 takker for svarene det er ettermonteringssett fra gs , ikke orginale lykter med AE. men de lyser som et juletre nå så alt er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 har samme problemet på mine, noe som kommer og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå