jäger Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 ser ut som at jeg må levere den inn igjen og få ny da. Frakten er jo seff halve prisen... Ingen som har en interface og kabel som jeg kan prøve, bare for å sjekke om resten fungerer? Bor i valdres, skal til oslo nå til helgen, lør-søn. Noen som kan være så sjenerøse? (tar evt. med pc selv...)
Arild G. Skrevet September 27, 2007 Skrevet September 27, 2007 har du testet på andre biler enn din egen? (tilfelle det er diagnoseuttaket i bilen din det er noe galt med) kanskje verdt å teste det før du leverer inn igjen
jäger Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 Ingen som har en interface og kabel som jeg kan prøve, bare for å sjekke om resten fungerer? Bor i valdres, skal til oslo nå til helgen, lør-søn. Noen som kan være så sjenerøse? (tar evt. med pc selv...) har du testet på andre biler enn din egen? (tilfelle det er diagnoseuttaket i bilen din det er noe galt med)kanskje verdt å teste det før du leverer inn igjen Nei, og kjenner ingen med samme bil i området. Derfor jeg spør om noen kan hjelpe meg. Hvis jeg hadde fått lånt kabel som fungerer og prøvd den på min bil/pc så vet jeg at det er kabelen min det er noe med...
panasync Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Det du også kan prøve, hvis du har ett multimeter er å måle kablene, at det ikke er brudd på noen av lederene.
jäger Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 Det du også kan prøve, hvis du har ett multimeter er å måle kablene, at det ikke er brudd på noen av lederene. Har ohma den ja, den er i orden. Men godt forslag.
jäger Skrevet September 28, 2007 Forfatter Skrevet September 28, 2007 Plutselig funka det likevel gitt, var instillinger på PMCIA-kortet som ikke var riktige. Har to spørsmål: Hvordan får man bilen til å blinke ved låsing? - og hva betyr "selective locking" under vehicle coding?
Bjørner Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Det bør være maks spenning på batteriet for å få det til å funke skikkelig. Helst koble til batterilader mens man holder på. På autopower.se sin tråd anbefales ikke serial -> usb kabel, men pcmcia skal futte helt fint.
bjalle Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 selective locking betyr bare at sentrallås er styrt manuellt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå