Gå til innhold

-----


Odd-M
 Share

Anbefalte innlegg

Bud over 200.000,- vurderes. Jeg kjøpte bilen i juni og har kostet på den noen kroner. Min kostnad ligger godt over det. Sammenligner man 20' i avgifter for å få inn seter og prisen på en tilsvarende stasjonsvogn så synes bilen er verdt såpass.

Blir det til at jeg taper en betydelig sum på bilen beholder jeg den heller da jeg er utrolig fornøyd. Det ble bare litt dyrere enn jeg egentlig hadde planlagt... :)

Nye støtdempere forran, traversforinger bak, lenkarmer til stabstag forran og bak. 18-toms sommerdekk og felger ny i juli, vinterdekkene meget bra Conti pigg i originaldim. Tre sett strøkne alufelger uten kantmerker i 15', 16' og 18'. Eibach senkesett er ikke montert og følger med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får fikset flere bilder i morgen. Jeg har opplevd folk bruke ordet strøken om langt værre biler for å si det slik, men det er tross alt en over 8 år gammel bil kjørt året rundt totalt 167.000 km. 2-3 mindre "shoppingbulker". Frontfanger bør som sagt lakkeres og det er litt steinsprang på panser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...