Superbeetle Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Hei Jeg tenkte å sveise nytt eksosanlegg imorgen, og har da kjøpt bakrelyddemper og enderør løst. Bakpotten er vanlig sort stål mens enderørene er rustfrie. Kan jeg da bruke "vanlig" tråd el må jeg ha rustfri tråd? Er forresten til et migatronic mig/mag apparat.. Eller er det bedre å sveise m f.eks pinner? Hadde vært kjekt med litt tilbakemld og ikke bare "nei det går ikke"
Toms Skrevet September 20, 2007 Skrevet September 20, 2007 Det finns tråd for svart mot rustfritt stål. Det beste hadde vært å sveist det med TIG.
Superbeetle Skrevet September 20, 2007 Forfatter Skrevet September 20, 2007 Det finns tråd for svart mot rustfritt stål. Det beste hadde vært å sveist det med TIG. oki..takk;) Har vært bortpå tanken med tig, men har verken kunnskap el utstyr. Kommer nok til å prøve imorgen uansett Er jo tross alt bare enderøret det står på.. Resten skal jeg ordne... Evt får jeg ta det av og få en kompis til å sveise på jobb..
Chris_325iM Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 har sveisa sammen rustfritt med rustfritt stål, med vanlig sveisetråd på 3fas mig apparat, hakke detti av enda Men du finner vel fort ut av om det funker eller ikke når du trykker på knappen
Gartner ED Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Er ingen problem og sveis det med vanlig trå bli og hole lenge. Er førsta når du skal ha noe til og hole veldig godt eller ha noe som er helt rustfritt at du burde sveise me drustfri trå. Men du skal jo ikke løft bil etter eksosen så det går nokk bra
Superbeetle Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 Da var eksosen ferdig Ble veldig bra!! Får se om jeg får tatt et bilde, men folk har vel sett doble enderør før gjerne... btw så ser jeg at tittelen min er blitt endret, har rettet skriveleifen til den som endret
Superbeetle Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 nei har du sett på maken Veddemål? hvem nevner m3 fanger først
opt Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 faen. jeg som trudde det var en god kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå