jensemann23 Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Noen av heisene går litt tregt, og jeg trenger sånn hvitt fett til å smøre skinnene med. Noen som vet hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Du får kjøpt fett som brukes til sånt på samtlige bensistasjoner i landet. Samt butikker som bilextra, og det er sikkert mange jernia butikker som også har sånt. (btw, har ikke du en prosjekttråd som passer utmerket til slike spørsmål?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Share Skrevet September 21, 2007 (btw, har ikke du en prosjekttråd som passer utmerket til slike spørsmål?) Jo, men har funnet ut at det er flere som sjekker "teknisk" enn "prosjekter":) Så derfor la jeg ut her,, jeg er vel ikke den eneste som kjenner til det trikset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Torshov Bilrekvisita, Hellanor, Meca, Mekonomen ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Hvit vaselin på apoteket,er samme fettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323i Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Litiumfette til feks Biltema dersom du bor nært en butikk.. Ellers er sikkert hvit vaselin også greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pbk Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Litiumfette til feks Biltema dersom du bor nært en butikk.. Ellers er sikkert hvit vaselin også greit.. Litiumfett har de også i de fleste sportsbutikker, f.eks. G-Sport. Brukes på sykler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriksen Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 så trenger du ikke være redd for å få noe til overs, vaselin kan brukes til til å smøre inn sotrøret til dama å ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå