Anders_w Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 selger nå mitt hartge hekkskjørt til e30 facelift:) i glassfiber. har vært montert på bil. noe arbeid må gjøres, bla en lite sparkle jobb på ca 4x4cm ikke noe problem! og ellers bare mattsliping og fyller:) festes enkelt under bakfangeren:) jeg drar til syden og er tilbake 29 sept, så da skal jeg få svart dere når jeg er tilbake:) dette er meget pent på bilen!! prisant: 1500,- /bud ps. jeg skjønner ikke en dritt av hvordan jeg legger ut bilder... hehe.. bilder finner du på koed.dk de har bildet.. men vare er utgått fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 bare å registrere deg på photobucket.com. last opp bilder fra pc . deretter kopierer du img linken og limer den inn i annonsen din her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet September 30, 2007 Forfatter Share Skrevet September 30, 2007 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå