ropa Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Hei Det har oppstått risting i girkasse og man kjenner det i hele bilen. i 1 og 2 gir, 1 gir fra 2500rpm og oppover og 2 gir 1500rmp til 2500rpm Hva kan dette være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ville ha sjekka opphengslager til mellomaksel samt motorfester først&fremst. På de laveste gira en kjenner slikt lettest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Ville ha sjekka opphengslager til mellomaksel samt motorfester først&fremst. På de laveste gira en kjenner slikt lettest. Hvor ligger mellomaksel opphengslageret? Og hvordan ser man at den er slitt? Vis motorfeste er knekt, burde man jo se det på motoren eller kjenne at den er løs. Den rister ikke på tomgang, men kun i 1 og 2 gir ved lav turtall. Har en stor anelse på at det kan være hardykobling/skive? Men hva koster disse delene og er de vanskelig å skifte ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=57740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 kardyskive koster 820 uten rabatt til m3 hvertfall, sikkert noe det samme hos deg. skal skifte på min til uka. mener du må ned med deler av eksosanlegget, men ellers er det bare noen få skruer. satser på at det er plankekjøring, kan evt fortelle mer når jeg har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 kardyskive koster 820 uten rabatt til m3 hvertfall, sikkert noe det samme hos deg. skal skifte på min til uka. mener du må ned med deler av eksosanlegget, men ellers er det bare noen få skruer. satser på at det er plankekjøring, kan evt fortelle mer når jeg har gjort det. Kosta litt under 600 hos gs, må av med eksosen ja og noen deksler trur jeg, så må man få knekk på så den kommer ut Skal oppå grava ikveld å se under. Kan man se at den er slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Ny Hardyskive var løsning, bilen går som en kule igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå