Pilsen Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Heisann... Bare lurer på en ting angående turbobygg på en m20b25 med orginalt ledningsnett og hjerne, hva gjør folk med LMM?? Kim Andre.
Frode_E30 Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Forleng ledningene og sett lmm foran turbo, altså på sugesiden av turbo.
Pilsen Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 Stemmer, den blir da selvfølgelig ikke plasert i trykkgata, men i mellom turbo og filter. Men det kan da umulig være optimalt??
Rotty Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 det er vel bare en datasprut som gjør at du får det opptimalt. ellers er vel om mapping av hjerne en mulighet.
Gjest Skrevet September 22, 2007 Skrevet September 22, 2007 Jeg kjører med LMM på trykksiden funker for meg.
Pilsen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 greitnok, men hvordan vil det bli om det er 3" innløp på turboen, når LMM er mindre? blir vel noe unødvendig motstand? eller? Hva slags tillegssprut og tenningsforsinker mener dere er best? finnes det chip som "tuller" til tenninga på disse motorene? slik at man klarer å ungå tenningsbank? hadde håp om å kunne kjøre på rundt 1kg i ladetrykk? eller er dette uten for rekkevidde med org sprut/tenning?
Gjest Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Bruk 535 LMM;den går 3" silicone slange rett på
Pilsen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Å den er bolt on sånn generelt?
ehrnst Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 må bytte innmat og kontakt fra org. LMM og stramme fjæra. kompanser også med dyser fra 535
Gjest Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Ved 1 kg i ladetrykk blir vel dyser fra en 535 litt små...
Pilsen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Hva slags dyser mener dere jeg burde ha da? Kanskje vanskelig å foreslå uten å vite noe om effekt uttaket jeg ønsker. Har 8 stykk 440ccm dyser liggende og tenker da eventuelt og bruke 6 av dem? noen som har noen formening om det? tenker også justerbar BTR.
Gjest Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 300-350 hk burde vel gå helt fint med de dysene der.
Pilsen Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Ja, var noe der i duren jeg hadde håpet på også igrunn, men hvordan blir det med chip til et slikt oppsett?? noen som lager chip på "mål"? altså med info om hva slags oppsett motoren skal kjøres med?
Gjest Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Hør med trimchip her på forumet. Han har vel også egen hjemmeside: trimchip.com
ehrnst Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 spørsmålet nå er at de dysene du har vil gi en god del mer bensin ved LMM's gitte verdier da den går ut ifra du har org. dyser. så med 440cc-dyser vil du ha en stygg blanding hvertfall på tomgang og lite ladd. med 535 dyser soter den også litt på tomgang og starten av registeret, men det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå