Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

greitnok, men hvordan vil det bli om det er 3" innløp på turboen, når LMM er mindre? blir vel noe unødvendig motstand? eller?

Hva slags tillegssprut og tenningsforsinker mener dere er best? finnes det chip som "tuller" til tenninga på disse motorene? slik at man klarer å ungå tenningsbank?

hadde håp om å kunne kjøre på rundt 1kg i ladetrykk? eller er dette uten for rekkevidde med org sprut/tenning?

Skrevet

Ved 1 kg i ladetrykk blir vel dyser fra en 535 litt små...

Skrevet

Hva slags dyser mener dere jeg burde ha da? Kanskje vanskelig å foreslå uten å vite noe om effekt uttaket jeg ønsker.

Har 8 stykk 440ccm dyser liggende og tenker da eventuelt og bruke 6 av dem? noen som har noen formening om det? tenker også justerbar BTR.

Skrevet

Ja, var noe der i duren jeg hadde håpet på også igrunn, men hvordan blir det med chip til et slikt oppsett?? noen som lager chip på "mål"? altså med info om hva slags oppsett motoren skal kjøres med?

Skrevet

Hør med trimchip her på forumet. Han har vel også egen hjemmeside: trimchip.com

Skrevet

spørsmålet nå er at de dysene du har vil gi en god del mer bensin ved LMM's gitte verdier da den går ut ifra du har org. dyser. så med 440cc-dyser vil du ha en stygg blanding hvertfall på tomgang og lite ladd. med 535 dyser soter den også litt på tomgang og starten av registeret, men det funker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...