kazynor Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 hehe jobb klokka 9 her og ps...Tråden heter jo Show-of Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 mornings... ja, den gjør jo det, bare ikke kom med bilder av, ehhh, ja, nok om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 ja da var både lyktene og filteret på plass ble temmelig bøst med lyktene, og temmelig grom lyd med filteret...selv om den suger falsk luft som et helvette... slik ble det da med filteret montert...men synes det lå litt løst...noen ideer? lite stemningsbilde på vei hjem i dag sprekt belg mellom spjeldhuset og LMM...må nok byttes da akkurat nå fikset med eletriker teip på dette bildet ser du en eller annen føler som satt i bunnen på den gamle filterkasetten. hva den er til, er jeg ikke sikker på...hehe. tempmåler? noen som har en bere patent på åssen de fester den? for akkurat nå blir det brukt strips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hmm, har ikke sett denne tråden før... Merkelig. Men den er ikke fæl den bilen din. Stilig farge... (hørt det før eller?) Blir bra med noen M-saker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 hehe ja er mange som har komentert fargen...er skikkelig spess, og jeg har enda ikke sett en eneste bil mellom arendal og k.sand med samme farge...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 oki... ble jo tøft kan jo kjøpe aluminiumsrør og ha i stedenfor gummibelgen... det gå an å kjøpe stenger som du skrur hele lmm fast med to stenger, min ble litt portpri pga stabstag, men du ser jo hvor det skal være, ellers er vel patentbånd greit!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Teip og strips:) Hobbymekkerens beste venner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 enkelt og greit det jeg kaller for greipstadpatent hehe eller jallapatent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Eller øyapatent. *Hø? Patent? Å æ det får no* (Uttales med en brei innavla aksent) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 haha... øya ja susselig litt OT men i hvertfall, du kan enten bøye til noen stenger eller feste med strips og teip... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 hvor fikk du tak i det stabbstaget mysil? selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Hvilket varmeteppe (blir vel varmeavledningsteppe) er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 hvor fikk du tak i det stabbstaget mysil? selge? http://www.motortechnik.no/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 oki... ble jo tøft kan jo kjøpe aluminiumsrør og ha i stedenfor gummibelgen... det gå an å kjøpe stenger som du skrur hele lmm fast med to stenger, min ble litt portpri pga stabstag, men du ser jo hvor det skal være, ellers er vel patentbånd greit!? åssen gjorde du det med de to slangene som sto i bunnen av filterboksen? de som vises på det siste bildet jeg la frem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 vil ikke selge det staget da mysild? hint hint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå