///Mysild Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 nei nei nei nei nei haha... skal nok ha det der du venta på det i 2 måneder har et likt bak hehe... hjelper godt det... posen rundt filteret er kjøpt på schmiedmann, og de slangene har jeg aldri sett etter faktisk hehe... fant de ikke heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 http://www.carlab.dk/shop/ her kjøpt jeg mitt, men det er ikke den samme typen som jeg har... fant de ikke igjen... og de følerene henger fast på det staget som går under filteret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 fanken! da har ABS lampa begynt å lyse...huff.... flaks at det er vår og ABS er oppskrytt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Stemmer det... Våren kom tidlig i år Men er vel en viss sansynlighet for at det bare er en sensor som er gåen, noe som går fort å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 ja er ikke lange stunden å bytte det...bare få tatt en diagnose på den så jeg vet hvilke det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 hehe... alltid spennende med abs.... vet aldri når neste ryker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet April 3, 2008 Forfatter Share Skrevet April 3, 2008 liten oppdatering: bilen har til nå blitt rygget i TO ganger av modern, rumpe mot rumpe , og bilen hennes har hengerfeste...hehe. blit et apr fine merker...har også hatt en liten runde i autovernet under snøværet som nettopp var, men ikke mye skadene..skrapte bare av litt maling på toppen av bakfangeren under lykta. menmen... ny m3 fanger er bestilt et lite lyspunkt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå