prebols Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Ikke lett og få tak i motor til ix!! Stått i 4 mnd uten motor.. Men fikk tak i delebil til slutt. Har også fått oppgradert den litt i mens den har stått Bla. med plog Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 denne blei skikkelig fin fin. eneste jeg ikke liker på ix er de grusome hjulbuelistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Takk takk! Rustsamlere som de også blir kalt Også er jo ix en god del dauere en standard 325i e30! Men servo og abs er jo greit -standard på ix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 nydelig bil! eneste å klage på må vel være at den kanskje er litt høy forran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Alpinafront er tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 nydelig bil! eneste å klage på må vel være at den kanskje er litt høy forran! Jeg syns også det, men kjøpte 40-40mm istedet for 60-40mm med vilje, pga at jeg skal faktisk bruke den om vinteren hehe. Har ikke lyst og ødelgge alpina fronten med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Den så jo hel og fin ut. Meen, er ikke noen tilhenger av den fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Så bra ut den der Er vanligvis ikke noe stor fan av den alpina fronten men den gjorde seg på bilen din Gleder meg til jeg blir ferdig med min E30 jeg også. Blir M-tech1 firedørs det da men masse orginal utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Fin bil, det der. Første gang jeg ser en ix med alpina-front. Men er enig i at rustsamlerne bør bort. Forstyrrer et ellers pent objekt. Men grattis med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Fin bil, det der. Første gang jeg ser en ix med alpina-front. Men er enig i at rustsamlerne bør bort. Forstyrrer et ellers pent objekt.Men grattis med bilen Jeg syns at det dere kaller rustsamler burde få bli på bilen, det er jo det som kjennetegner en original ix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Hehe, ser den. Men da hadde det passet bedre med orginal m-tech front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 nydelig bil! eneste å klage på må vel være at den kanskje er litt høy forran! Enig med goe gamle Paulsen brothers om senken. Ellers så var den flott . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 heisan jeg syns bilen ble meget pen. og den kledde alpina fronten her er også noen bilder av orginal alpina ix m flere. http://www.m5board.com/alpina/smae30.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Jeg syns også det, men kjøpte 40-40mm istedet for 60-40mm med vilje, pga at jeg skal faktisk bruke den om vinteren hehe. Har ikke lyst og ødelgge alpina fronten med det første Mener å ha hørt at ixen egentlig ikke har godt av senk foran i det hele tatt (drivknutene?), så det kan sikkert være lurt å ikke slippe den helt nedpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 di anbefaler max 40 senk forran pga vinkelen på drivknutene. på min er d ca 0.5mm mellom skjermen og dekket. husk at ix en er 20mm høyere enn orginal da så jeg tror at med 60senk har du 40mm. min har 60/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå