Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lett og få tak i motor til ix!! Stått i 4 mnd uten motor.. Men fikk tak i delebil til slutt. Har også fått oppgradert den litt i mens den har stått :) Bla. med plog :P Her er noen bilder:

HPIM0780.jpg

HPIM0756.jpg

HPIM0759.jpg

HPIM0758.jpg

HPIM0763.jpg

HPIM0754.jpg

HPIM0772.jpg

HPIM0773.jpg

HPIM0774.jpg

HPIM0755.jpg

HPIM0761.jpg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
nydelig bil! :) eneste å klage på må vel være at den kanskje er litt høy forran!

Jeg syns også det, men kjøpte 40-40mm istedet for 60-40mm med vilje, pga at jeg skal faktisk bruke den om vinteren :-) hehe. Har ikke lyst og ødelgge alpina fronten med det første :)

Skrevet

Så bra ut den der :)

Er vanligvis ikke noe stor fan av den alpina fronten men den gjorde seg på bilen din :)

Gleder meg til jeg blir ferdig med min E30 jeg også. Blir M-tech1 firedørs det da men masse orginal utstyr :)

Skrevet

Fin bil, det der. Første gang jeg ser en ix med alpina-front. Men er enig i at rustsamlerne bør bort. Forstyrrer et ellers pent objekt.

Men grattis med bilen :D

Skrevet
Fin bil, det der. Første gang jeg ser en ix med alpina-front. Men er enig i at rustsamlerne bør bort. Forstyrrer et ellers pent objekt.

Men grattis med bilen :D

Jeg syns at det dere kaller rustsamler burde få bli på bilen, det er jo det som kjennetegner en original ix.

Skrevet
Jeg syns også det, men kjøpte 40-40mm istedet for 60-40mm med vilje, pga at jeg skal faktisk bruke den om vinteren :-) hehe. Har ikke lyst og ødelgge alpina fronten med det første :)

Mener å ha hørt at ixen egentlig ikke har godt av senk foran i det hele tatt (drivknutene?), så det kan sikkert være lurt å ikke slippe den helt nedpå..

Skrevet

di anbefaler max 40 senk forran pga vinkelen på drivknutene. på min er d ca 0.5mm mellom skjermen og dekket. husk at ix en er 20mm høyere enn orginal da så jeg tror at med 60senk har du 40mm. min har 60/40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...