///Martin Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Shit det var en god pris! Hadde M3`n vært solgt hadde jeg satt meg på første fly og hentet caben din!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Ups, har rettet opp prisen nå, 159.000 ville vært helt sinnsykt, men 259.000 er vell ikke så forferdelig det heller Men du, det går vell ikke fly mellom Ålesund og Kristiansund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Hmm.. jo tror Widerøe har noe greier der:p hehe.. fly til kristiansund:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2007 Takk og pris for time ekspressen da HATER å fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Takk og pris for time ekspressen da HATER å fly Jo tror det skal gå ann å fly ja, men ville nok tatt buss med tanke på pris Men uansett 259 ble litt mer "normalt" ja og derav for mye! Lykke til me salget, fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 12, 2007 Share Skrevet Desember 12, 2007 Bytte cab da:) ? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2007 Bytte cab da:) ? hehe Sendte PM til deg, men hørte ikke mere fra deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 25, 2007 Share Skrevet Desember 25, 2007 Julebump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 Julebump:) hehe takk Ingen som vil ha seg cab her inne ? Kan ta billigbil i innbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 Godt Nytt År Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Jeg har lyst på bilen din.... vi får se i neste uke.. prøver å selge unna litt. Men har for mange biler nå:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Jeg har lyst på bilen din.... vi får se i neste uke.. prøver å selge unna litt. Men har for mange biler nå:/ Jo flere jo bedre Hehe, neida, forstår problemstillingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Hadde kjøpt den om det ikke hadde vært for den %&¤#& audien jeg har stående.. skal snakke med banken å høre om jeg kan få til noe uansett. Det er AKKURAT en slik bil som du har jeg vil ha! Du hører fra meg....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Var fin den her:) Vil ikke ha M3 i innbytte a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg