Gjest Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Hold på å ta ut den ene lykta på bilen da denne dingsen plutselig falt ned på gulvet. Noen som kjenner den igjen? Den er ca 5cm lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sloppyjim Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Jeg lurer på det samme. Har faktisk en slik liggende etter at jeg demonterte fronten i sommer. Har sett litt på diagrammene på realoem men har ikke funnet ut hva den er til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Fikk dette svaret på bmwccn: Det er et festeklips til luftinnløpsrøret til luftfilterboksen... Det låser plastrøret fast i innerfronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Har nokk rett ccn gutta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Fikk dette svaret på bmwccn:Det er et festeklips til luftinnløpsrøret til luftfilterboksen... Det låser plastrøret fast i innerfronten. Det stemmer, har sett det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 aha.... hadde et slikt liggendes i flere mnd jeg også uten at jeg fant ut hva det var til! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå