-2r Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Lest litt på forum ang motorvask. Litt forskjellige erfaringer fra folk der ute, noen har fått problemer med elektronikken i etterkant, andre ikke. Etter inspirasjon fra den svenske artikkelen om motorvask (http://www.autopower.se/gds/bilvard/mot ... efault.asp) fant jeg ut at jeg måtte prøve selv... Brukte høytrykk, men prøvde å være forsiktig med å spyle direkte på dynamo og andre elektroniske saker. Enkelte anbefaler å dekke til spesiell elektronikk med plast, men høytrykken jeg brukte var såpass stusselig at jeg ikke var spesielt redd for at vannet skulle komme steder det ikke burde. I tillegg virker det som det meste er god tildekket med gummi og plastikk i E39'en... Er svært fornøyd med resultatet. Motorrommet ble som nytt, og har enda ikke hatt noe problemer med fjusking el. liknende. Så motorvask anbefales på det sterkeste til dere som lurer på det (basert på mine erfaringer fra e39) Før vask: Etter avfetting og spyling: Etter skrubbing og vask: Etter polish: [ Hjelpemidlene: Ble veldig fornøyd med resultatet. Var relativt mye jobb, men alt var verdt, spesielt etter at motorrommet var tørket og interiørshinen påført Forskjellen før og etter var stor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 blei pent det der! ingenting er som et rent motorrom gjelder bare å være forsiktig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Den trengte en skikkelig vask ja Resultatet ble bra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Thanx Det var første gang for min del, så må si meg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hmm... nesten så jeg må prøve selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Hmm... nesten så jeg må prøve selv. Kjør på! Ble bare helt nødt etter å ha lest "DIY'en" på den svenske nettsida Er ikke akkurat så vanskelig heller, tar bare litt tid! Fint søndagsprosjekt hvis du ikke har vært på trynfylla dagen før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ble bra detta:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Dette må jeg også gjøre Det ble nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-2r Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Er motiverende når det blir såpass stor forskjell på før og etter resultatet. Kjør på! Post gjerne før og etter bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå