eriklepe Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Vinteren er definitivt i anmarsj så da var det på tide med vinterbil for å spare cabben fra saltlakens jævleri! Godt fornøyd med motoren, både på ytelse og forbruk! Men må ha ny eksos, blir det for mye lyd av et effektanlegg på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Råå bil da:) Nei da kjør på med effektannlegg:) For jo tak i effetanlegg som ikke lager så høy lyd oxo da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Gratulerer, ser ganske strøken ut innvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 pen vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Staselig vintervogn du har skaffet deg Eneste som bør bli borte, er treverket. Men jeg er allergisk mot treverk i bil Håper du finner et effektanlegg som bevarer bildringen fra åttern. Uansett, lekker vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Gratulerer med strøken Touring eriklepe . En bekjent av meg her i Tønsberg har en E34 530 Touring med Remus bakpotte. Meget fin lyd, ikke noe harry bråk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 grattis med fin vinterbil! kikket litt selv på denne når den stod på tilsalgs.. Hiv på eisenmann og få frem deilige V8ern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 tja, strøken er den jo ikke Men det skal jo ikke en vinterbil være heller Hvor får jeg tak i eisenmann? Ser et originalt anlegg koster 8000 hos GS, men simons kan jeg få for 4200,-. Har vært fornøyd med Simons på andre biler jeg har hatt, ikke for mye lyd og ser bra ut. Hovedpoenget mitt er at eksosen skal være tett og ikke lage rabalder for naboene... Ellers må jeg skifte noen bremserør samt traversforingene så skal den være klar for eu-reglementet. Forstillingen er overraskende bra til e34 å være. Treverket får bli tror jeg, selv om jeg hater det. vil ikke bruke mer penger enn nødvendig på denne bilen..... Noen som vet hvordan cruisecontrollen funker? fikk den til en gang men glemte hva jeg trykket på. Alt står jo på tysk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 tja, strøken er den jo ikke Men det skal jo ikke en vinterbil være heller Hvor får jeg tak i eisenmann? Ser et originalt anlegg koster 8000 hos GS, men simons kan jeg få for 4200,-. Har vært fornøyd med Simons på andre biler jeg har hatt, ikke for mye lyd og ser bra ut. Hovedpoenget mitt er at eksosen skal være tett og ikke lage rabalder for naboene... Ellers må jeg skifte noen bremserør samt traversforingene så skal den være klar for eu-reglementet. Forstillingen er overraskende bra til e34 å være. Treverket får bli tror jeg, selv om jeg hater det. vil ikke bruke mer penger enn nødvendig på denne bilen..... Noen som vet hvordan cruisecontrollen funker? fikk den til en gang men glemte hva jeg trykket på. Alt står jo på tysk! På min E34 trykker jeg bare cruisekontroll-spaken forover og slipper gassen. Så kan jeg deretter kontrollere opp / ned på farten med spaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Jeg har supersprint bakpotte på min 540 e34 og det ble en meget behagelig lyd. Den orginale potta klarte jeg knapt å løfte! Den var stor og tung ja iforhold til supersprintpotta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Noen som vet hvordan cruisecontrollen funker? fikk den til en gang men glemte hva jeg trykket på. Alt står jo på tysk! Noe forkortet forklaring fra min svenske instruksjonsbok . 1. BESCHL.: -Når du trykker spaken i denne posisjonen(fremover), lagres hastigheten og holdes konstant. Yttligere trykking på spaken, økes hastigheten med ca 1 km/h. 2. VERZÖG.: -Hastigheten reduseres når du holder/trykker spaken i denne posisjonen(bakover). Slipp spaken når ønsket hastighet er nådd, og den holdes konstant der. 3. ABRUF.: -Bilen akselererer til eller reduserer til siste programerte hastighet(trykk spak mot rattstamme). 4. AUS.: -Cruisecontroll koples ut(opp eller ned på spak). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 takk for guiden steffan skal forsøke den! I dag ble pollenfilter byttet på både e46 og e34, på e46en brukte jeg ca 45sek på dette mens på e34 måtte jeg ut med 45 min.... MEN mye bedre guffe på klimaanlegget ble det! Fikk også bestilt ny eksos, det ble simons siden det koster omtrent halvparten resten. Spørs om jeg får montert det siden det enten er brudd i overarmen min eller en merkelig strekk fått potetnese og blåveiser, var litt uheldig på lørdagen får en si Ser at jeg også må skifte overføringen på vindusviskeren, noen som har gjort dette på e34? ser ikke så himla trangt ut der som på e36. fikk også smurt opp gassvaier så det blir lettere å gasse på. Neste på listen er traversforinger og noen bremserør så er den klar for eu den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2007 da var eksosen på plass og jeg er fornøyd med lyden, bråker litt mer enn jeg er vant til men det er jo en v8er! Fikk tak i et med doble kromrør og ikke det ovale som e34-simons anlegg bruker å ha. synes ikke det er så fint. Noen som har et hengerfeste liggende å slenge som jeg kan hive på denne??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Har du 4 BMWer nå?? Noen som har det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2007 ja, og kjører jeep til og fra jobb.... men har muligens kanskje får sjå om eg klarer å kvitte meg med den dyreste, må ha peng til enebolig-lei av å bo i borettslag er så pitteliten garasje. Fikk forresten skitbillig forsikring på denne- 3800 med delkasko! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå