Singda Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 drev å skrud på manifolden ista men så skull jeg feste en skrue helt ytterst på manifolden, så strammet jeg til (syntes skruen var skikkeli hard å skru inn) så knakk den:( så står det ut ca 2cm me gjenger ifra skruen der. har nå skrudd på en mutter pluss en mutter som jeg har slipt ned og skrudd oppå den andre mutteren å tatt på lock tite, vist det ikke funker er det ikke noe håp fordi gjengene er så dårlige, va kan jeg gjøre? borre ut og lage nye gjenger? vist ikke det er sinnsykt my arbeid? takker for svar Simon
Singda Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 har absolut ingen tilgang til aveiseappurat.. noe annet som kan funke?
bmw-320i Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 hei er ganske masse du kan gjera. men send pm du om du er intrisert og veta det viss ikkje du har fått den ut. (jobber med dette til vanleg.)
Fliid Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 heier ganske masse du kan gjera. men send pm du om du er intrisert og veta det viss ikkje du har fått den ut. (jobber med dette til vanleg.) Du vil ikke dele dine erfaringer med andre annet enn på PM? Siden du jobber med dette daglig så må jeg si at tips fra deg i denne tråden kan gjøre nytte for mange andre.
ehrnst Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 kan du ikke bare bytte skrua? Skru den ut med en tang. Forsto det hvertfall slik at den knakk med en liten bit stikkende ut av toppen? Hvis ikke, kan du banke noe spor i den, for å så skru den ut
Singda Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 går ikke, den sitter som f.. trengs makt for å ta den ut
Jesse Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 borr hull og kjøp "grisepikker" på biltema
Fliid Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Fraråder bruk av grisepikk. Utdrager er ett bedre alternativ da grisepikk har det med å presse bolten " større" dermed sliter du ræva av deg og du ednre med å knekke grisepikken. Noe annet du kan gjøre, bruk sveise tang, klem den fast bolten. Skru. Kan fungere.
E34 power Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Få på ein mutter å sveis,får varme i bolten då,kommer som regel då.
Singda Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 Fraråder bruk av grisepikk. Utdrager er ett bedre alternativ da grisepikk har det med å presse bolten " større" dermed sliter du ræva av deg og du ednre med å knekke grisepikken. Noe annet du kan gjøre, bruk sveise tang, klem den fast bolten. Skru. Kan fungere. jaokey, hmm er det dyrt og får man tak i det på biltema? hvordan fungerer den?=P
bmwomar Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 har du plass til 2 muttre kan du sette de på og kontre(skru de mot hverandre) slik at de vil fungere som hodet på en vanlig bolt.
Singda Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 bmwomar: jeg har prøvd men til ingen nytte desverre=/ har ødelagt gjengene på skruen ganske mye nå så.. bimmerlars: hvordan ser en wisergrip ut?=P er ikke så kjent med så mye spesialverktøy enda : )
Bimmerlars Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Det er en tang som du klemmer sammen så låser den seg. Får veldig godt tak med de. Er nok det samme som menes over her, da beskrevet som sveisetang. Gå i en verktøyforhandler og hør om de har wisegriptenger. Finnes i flere forskjellige utførelser og størrelser. Ta gjerne et bilde av problemet ditt, så er det lettere å komme med løsninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå