larserso Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hei! Jeg lurer på om det finnes en folie eller film det går an å legge på bakfangeren på E91 som beskytter når man tar ting inn og ut av bagasjerommet? På min egen E46 er det øverste feltet på bakfangeren, rett under bakluka, svart plastikk. Men, på svigers E91 er dette feltet lakkert og veldig utsatt for å bli ripete. Siden jeg skal kjøpe bilen om et par år, må jeg sørge for at den er penest mulig;) -LE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Det vil jeg tro, da dette fines til feks E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melmac Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ser ut til at dette er å finne som originalt (ekstra)utstyr til E91 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Hentes hos GS på onsdag for 319,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå