conan Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Har eksosmanifoil og 3 komplette luftfilterbokser, ene med nytt filter. Manifoil ( 2 stk, 3+3 syl) 200.- Luftfilterboksene 200.- Har oxo 1 Boost måler og 1 Oil pressure gauge. Disse er nye i eske og dim er Ø60 med Led, og har sota utførelse når ikke i bruk (mirror) kun åpnet og konstantert at de var for store for mine hull til målerne Tror de heter krc performance og kostet 398 pr stk. Selger begge for 500, el 300 pr stk. Se bilder litt lengre ned, da jeg trengte litt hjelp til dette Sånn går det når du stresser på nettet og ikke dobbelsjekker det du bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Send mail til jannsoerdahl@hotmail.com så sender jeg bilder av det du er inntr i, klarte ikke legge ut bilder her Det er ikke så innviklet som du tror Bare registrer deg på www.photobucket.com så laster du opp bildene der og klipp/lim inn osv.. Ganske enkelt egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Er på photobucket men blir bare tull, skal prøve igjen, hvor limer jeg inn hen? I skrift feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Ja du kopierer den nederste "bilde-adressa" (der det står IMG code) så limer du den inn i feltet du skriver i her på bimmers.no! Hehe..sikkert jævlig dårlig forklart men du kan jo gjør ett forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 23, 2007 Forfatter Share Skrevet September 23, 2007 Okey, here goes nothing Funka det tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 bump........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 29, 2007 Share Skrevet September 29, 2007 hvilken års modell er de luftfilter boksene til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå