ingard Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Tror kanskje jeg går for Alpina-felger til e34'en.. Men vet kun om Schmiedmann som har Alpina-replica, og de ser egentlig ut som dårlige kopier? Dette er scmiedmann sine. Virker som om det er mer kant på originale alpina. Dette er originale: Og, om jeg ikke finner noe fine alpina-hjul, vet noen om andre nettsider man kan kjøpe felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 KOED har vel også. Ang. kant, så kommer det litt an på bredde og ET på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Kan ikke se at Koed har. Men synes originale alpinahjul er mer firkantete enn uoriginale. Noe som passer med e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 jeg har også vert på utkikk etter slike alpina hjul til e34'n. ringte å spurte schmiedmann, men de hadde problemer med levrandøren men de skulle sjekke med en annen levrandør og ringe meg tilbake. hørte aldri fra dem igjen koed har vel kun til e30 tror jeg. dukker av og til opp orginale alpina felger på ebay.de bydde på et sett 9 og 10,5x18" men de gikk ganske dyrt. så jeg har bestemt meg for å kjøpe felger hos GS. m-paralell kopi felger i 8 og 9,5x18" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 jeg har også vert på utkikk etter slike alpina hjul til e34'n.ringte å spurte schmiedmann, men de hadde problemer med levrandøren men de skulle sjekke med en annen levrandør og ringe meg tilbake. hørte aldri fra dem igjen koed har vel kun til e30 tror jeg. dukker av og til opp orginale alpina felger på ebay.de bydde på et sett 9 og 10,5x18" men de gikk ganske dyrt. så jeg har bestemt meg for å kjøpe felger hos GS. m-paralell kopi felger i 8 og 9,5x18" Hva ble prisen på disse med dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 koster ca 11500,- med khumo dekk (265/35-18 og 235/40-18 ) jeg skal kjøpe løse felger som havner på ca 6000,- etter bmwccn rabatt og skal kjøpe dekk hos dekkonline.com tenkte å kjøre 225 framme og 255 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Ja, tror m-felgene deres ligner mer på original, enn Alpina-felgene. De er pene de og, men Alpina er jo helt værst på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå