hmyraune Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Hei, Jeg har en E36 touring fra 95. Der var før den kom med den nye typen breie nyrer. Kan jeg bytte til nye breie nyrer uten å bytte selve grillen (rammen nyrene sitter i)? Eller må jeg bytte hele grillen? Kunne tenkt meg å sette inn bredere nyrer, da det ser mye tøffere ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Kjøper du nye, får du som regel med både rammen og nyrene. Selve grillen beholder du Er bare å fjerne de du har nå og klipse inn f.eks. 97-look nyrene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ja, men er det ikke slik at dersom du skal ha de originale facelift-nyrene må du bytte hele grillfronten også? Mener de er rundere i formen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 stemmer det loffen sier, men du får kjøpt noen nyrer som er "facelift look" og som passer til gamletypen grillramme. (visst du klikker på xE36 320i i signaturen min, så ser du bilde av slike) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 stemmer det loffen sier, men du får kjøpt noen nyrer som er "facelift look" og som passer til gamletypen grillramme.(visst du klikker på xE36 320i i signaturen min, så ser du bilde av slike) Har du noen anelse om det fins forhandlere av dette i norge? GS/BS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pingis123 Skrevet September 28, 2007 Share Skrevet September 28, 2007 Her er iallefall endel griller, kjøpte en grill herfra selv. http://dekkportalen.no/shop/productslis ... ortOrder=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå