-Sammy Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Noen som har prøvd dette før ? Tenker på å bytte ut noen knapper på min obc da jeg har en annen en som ikke fungerer men som har fine knapper. Så jeg lurte på om noen hadde noen tips eller advarsler før jeg bynner takker for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Har hatt den fra hverandre og fiksa en ødelagt knapp, så det er plankekjøring det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Ok takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet September 29, 2007 Forfatter Share Skrevet September 29, 2007 Da var det gjort ble fort litt avansert mekanikk inni der men med tunga rett i munnen gikk det greit. Kan legge opp bilder hvis det er av interesse for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå