Gå til innhold

Selger en iPhone, kan brukes i Norge

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selger iallefall fortsatt en iPhone...uten noen slags form for binding, til hverken telenor eller at&t.

Må man betale for dette abm eller noe sånt da? Det er noe som er litt uklart her. Kan noen slå av musikken?

Skrevet

Jøss! Bra åpning av en fersking på forumet.. Er sikker på at du får veldig mange nye venner her, danielvei. Skikkelig kul signatur har du også... Jeg tror nesten du er den tøffeste jeg vet om!

Beklager at jeg ødelegger salgstråden din på nytt her larskimo, men kunne bare ikke dy meg. Regner med at moderator rydder opp ;)

Skrevet
Jøss! Bra åpning av en fersking på forumet.. Er sikker på at du får veldig mange nye venner her, danielvei. Skikkelig kul signatur har du også... Jeg tror nesten du er den tøffeste jeg vet om!

Beklager at jeg ødelegger salgstråden din på nytt her larskimo, men kunne bare ikke dy meg. Regner med at moderator rydder opp ;)

Nå er det engang sånn at jeg er ikke avhengig av et forum for å skaffe meg nye venner.

Skrevet

Nå er det engang sånn at jeg er ikke avhengig av et forum for å skaffe meg nye venner.

hvorfor er signaturen din rettet mot meg?

Skrevet
hmm...tror nok det er du som er latterlig her...JEG skrev at det er lov å unlocke tlf da det er noe jeg gjør til daglig over disk, men skjønner ikke helt hva du roter med?kanskje du skal ta og sette deg inn i innlegg og lese og forstå dem før du kommer med dine tåpelige kommentarer?

Du sier man må betale regningen på denne? Eller noe sånt? Høres ikke akkurat ut som du driver med dette til daglig.

om du leser litt mer nøyaktig så ser du at jeg skriver at man skal uansett fortsette å betale for det abbonementet tlf blir levert med, men denne er, som skrevet litt lenger opp her, ikke tilknyttet noe abbonement da den ikke har blitt solgt ny fra butikk i norge..uansett...

dette er en salgstråd...sorry for at jeg skrev andre ting her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...