Magnus F Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Selges ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 åssen farge er utrolig fin da? bilde hadde gjort seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Orka ikke forklare, så hjalp deg litt istedet. Helt nydelig bil. Lykke til med salg. Edit; Så at du fikk ordna det. Edit 2; Fjerna bildene. Ble rot med dobbelt sett av di samme bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 takk skal du ha, men fant det ut til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rafa Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Har ikke alt utstyr da sportstolene for eks. men var en veldig pen bil! det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 For en perle det der Men du må opplyse km stand i en salgsannonse, gjør ingenting om den er høy vis bilen er tatt vare på med servicer osv. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Da er km-stand skrevet og litt mer info. takker for alle fine svar vis bilen ikke blir solgt kommer det evt. en liten prosjekt tråd om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Da regner jeg med det kommer en prosjekttråd snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet September 27, 2007 Forfatter Share Skrevet September 27, 2007 må nok vente litt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 nå kan det nok se ut som det blir en prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg lurer litt på hvordan den kan ha begynnt å ruste allerede nå, når den ble hellakkert for 1 år siden? Stiller meg noe kritisk til grunnarbeidet som er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Oktober 2, 2007 Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg lurer litt på hvordan den kan ha begynnt å ruste allerede nå, når den ble hellakkert for 1 år siden? Stiller meg noe kritisk til grunnarbeidet som er gjort. Hvem har sakt det er på grunn av rust? Kan være hærverk på bilen som gjør at det ble finest med hellakering! Å koffor stille du deg kritisk til grunnarbeidet? Noen spesiell grunn? Meget pen bil. Hadde den blitt solgt før rundt 70.000 hadde jeg kjøpt den tvert. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Grunnen til rust er fordi den har fått en liten bulk under der og må da ha truffet noe slik at også lakken har blitt "sprekt" jeg vet ikke hva som har skjedd, for jeg fant ut at den skaden var der først etter at jeg kjøpte bilen. og grunnen til rusten foran er fordi det satt skvettlapper på den da jeg kjøpte den og har da ligget litt sand mellom den ene skvettlappen og gnidd bort lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg