Gå til innhold

90mod E30 320I m/ 3.0l M3 motor/gir Selges

M-racing
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det Kim Eide :) Koster å bygge bil,så er det også vannskelig å få tak i en e30 som er så si fri for rust,som er ett bra potensial å bygge på.

Om en er seriøs og tar bilen fort,så blir vi enig om en pris. Om jeg ikke får solgt den nå før vinteren,så lagrer jeg den bort,og ordner det små plukket på den i vinter og kanskje får kameraten min Tarjei Christiansen i SS Performance til å få den Tuv godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du fått noe høyere bud på bilen enn disse skarve 75? :D

Ser at i vegtrafikkloven, står det i paragraf 24a, første ledd:

"Den som har kjørt motorvogn uten å ha førerett for den aktuelle førerkortklassen, kan ikke få slik førerett første gang før det er gått 6 måneder siden den ulovlige kjøringen fant sted. Er han yngre enn den lovlige minstealderen for slik førerett, løper sperrefristen til det er gått 6 måneder fra den dagen han oppnår minstealderen. Er det voldt større skade ved kjøringen, skal sperrefristen etter første og andre punktum være ett år. Tilsvarende gjelder også for den som ulovlig endrer maksimal hastighet eller ytelse i motorvogn i strid med § 13 femte ledd".

Hvor det i § 13, femte ledd står:

"Endringer som øker den maksimale hastighet eller ytelse på motorsykkel (herunder moped) utover grenser fastsatt for vedkommende gruppe av motorsykler i medhold av annet ledd, må ikke foretas".

Hvor det i § 36 2a og tildels d blir vedtatt:

"Når hensynet til trafikksikkerheten krever det, kan politimesteren eller den han gir myndighet forby bruken av motorvogn og tilhenger til motorvogn for bestemt tid inntil 1 år, dersom eieren eller noen som stadig bruker kjøretøyet med hans samtykke,

a) har kjørt kjøretøy som er endret i strid med § 13 femte ledd, eller...

d) har kjørt med kjøretøyet på en uforsvrlig måte"

"Finner politiet grunn til å anta at bruken av kjøretøyet vil bli forbudt i medhold av nr. 2 eller nr. 4, kan politiet midlertidig forby bruken av kjøretøyet inntil vedtak kan fattes etter nr. 2 eller nr. 4. "

Hvis dette brytes kan politiet, tollvesen osv... inndra kjennemerker og vognkortet hvis kjøretøyet er registrert.

Politiet kan ta kjøretøyet i forvaring hvis dem finner det nødvendig.

Kom tilfeldigvis over disse tingene :wink::D8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Fin bil, bra eksemplar med rett motor!

Tenkte bare jeg skulle informere ang TUV godkjenning. Sendte epost til SS Performance for en liten stund siden pga jeg planla å TUV godkjenne e30 med M3.

Dette var hva jeg fikk til svar:

Heisann.

Vi har slutta med TÜV godkjenning takket være vårt kjære Biltilsyn med trangsynte pensjonister!

Beklager.

Mvh.

Tarjei Christiansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn for en bil du har skaffa deg nå :D

trur ikke ssperf skal være så vannsklige hvis du skal godkjenne den.. heheh

hyl ut hvis du er intresert i båt i innbytte.. har en rooosa argocat 18 med mercury xr2 220hk+, 14,5x29,5" håndlaga propell, sportmaster nosecone undervannshus, cmc lift, hydraulisk styring, hotshot forgass og endel annet snacks.. 80knop++

ps: bilde juger noe jævli på fargen.. er knallrosa med lillaskjær og blå pearls... du har vel sett camaroen til thorstein/lefsa?

Eika (søskenbarnet til ted)

er ikke helt ferdig lakkert.. vindskjermen skal bli svart matt, innvendig skal den være svart matt og skal få 3 lag til med klarlakk

P9300008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn for en bil du har skaffa deg nå :D

trur ikke ssperf skal være så vannsklige hvis du skal godkjenne den.. heheh

hyl ut hvis du er intresert i båt i innbytte.. har en rooosa argocat 18 med mercury xr2 220hk+, 14,5x29,5" håndlaga propell, sportmaster nosecone undervannshus, cmc lift, hydraulisk styring, hotshot forgass og endel annet snacks.. 80knop++

ps: bilde juger noe jævli på fargen.. er knallrosa med lillaskjær og blå pearls... du har vel sett camaroen til thorstein/lefsa?

Eika (søskenbarnet til ted)

er ikke helt ferdig lakkert.. vindskjermen skal bli svart matt, innvendig skal den være svart matt og skal få 3 lag til med klarlakk

P9300008.jpg

Vet ikke hvorfor, men Barbie og Ken på båttur dukket plutselig opp i hodet mitt nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på atte barbie og ken hadde takla og kjøre utover fjorden her i 150km+ når bare siste 20cm av båten nedi vannet og tuppene er 1-1,5m over vannet.. hvis man treffer 50-70cm bølger i 65-70knop så flyr man 50-60meter og det er en SINNSYK følelse og fly så langt..

og er litt perverst og høre en 2liter v6 2takt på 8200rpm

prøvekjøring føre du bestemmer deg er jo påbudt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...