TOREBMW Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 selger denne spilleren som tar det aller meste inkl. mp4 og data cd vcd osv.det er med tv tuner med ny antenne forsterker er innebygget 4x60w. selger denne til første med 2000kr ring på 97792301 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Prisen er ? trenger vel ikke tannstang enda ? edit: aha så prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Prisen er ? trenger vel ikke tannstang enda ?edit: aha så prisen trenger ikke tannstang desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 men har lyst på den spilleren! er det noe annet du trenger? alt fra bildeler til pc deler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 jeg trenger en laptop da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Kan jeg få noen data på spillern? Og hvilkent merke er det og hvor gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 jeg trenger en laptop da type laptop trenger du ? har en rimelig ny acer og serdu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Kan jeg få noen data på spillern? Og hvilkent merke er det og hvor gammel? det er av type innovatek skal finne frem eska jeg..der står det meste! den er ca 5mnd gammel og omtrent ikke brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
525iii Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 har en flipdown skjerm vist du er intresert i å bytte ? ;P pluss noen fete trykkmålere:P oljetrykk,oljetemp å turbotrykk ;O de koster 800kr vær, pluss flipdown skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå