R Andersen Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Da er det kåring i Dagbladet igen, så da er det bare å stemme i vei! http://www.dagbladet.no/aaretsbil/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Stemte sjølsagt på M3'n,digger den bilen Men prøvde å stemme 2 ganger,så ut til at de virket. Blir jo litt feil viss en nerd som liker en type bil sitter heile natta og stemmer på 1&samme bil omatt og omatt... Burde vel være 1 stemme kver max... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 bare lage et lite script så den kjører om å om igjen da! teit burde bare gå ann å steme en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Du har rett, jeg kunne også stemme mange ganger..Det er litt feil.. Men jeg stemmte også M3`en, en nydlig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Gikk for 1 serie coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Gikk for 1 serie coupe... Ja den og M3'n fikk 15- 16000 stemmer fra meg nå ca..... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Antakeligvis så blir du bare registrert som en stemme for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Jeg med gikk for m3en, selv om jeg aldri har sett en, men ser jo utrolig fin ut på bilder da;) Regner med den er finere i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå