Sevenord Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Pen E36 323i selges! For den uinvidde er det altså en 2.5l motor i disse til tross for betegnelsen 323i. Skjeldent motoralternativ i norge, denne er importert fra Tyskland i 2000. De skadene som er å se på karrosseriet vises forran på høyre kanal. Ellers er den nært opp mot strøken. Meget fin i lakken! Ta kontakt pr epost/sms/tlf for mer info. Selges pga jeg er flyttet til Oslo. Bilen har vært i mitt eie 1 års tid. Bilen står på Bardufoss, om det er stor interesse har jeg mulighet til å få den sørover. NAF-test foreligger! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Skadene er på vel på høyre kanal Pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Ahrf Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 26, 2007 Forfatter Share Skrevet September 26, 2007 Selges rimeligere ved hurtig avgjørelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliss Skrevet September 27, 2007 Share Skrevet September 27, 2007 Bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Fortsatt ikke solgt denne! Kan bringes sørover dersom det gjør saken enklere for noen. Pen bil sett bort fra skaden på kanalen, fikses nok greiest med å sette på m-sideskjørt. Dette vurderer jeg også å gjøre selv, men det er jo selvfølgelig en smakssak. BUD ØNSKES! Naftest er tatt! Ingenting STORT å utsette, en foring bak samt noe stag/kuler framme mener jeg, dette er kjøpt inn. Trenger 1-2 timer på BMW-verksted for å bytte dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 BUMP! Det snør vist nordpå, så begynner å haster litt dersom noen ønsker å hente bilen på sommerdekk! Må prisen ned så må den det, kom med bud. De som er interresert får NAF-test sendt pr mail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=11452690 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Selges slik den står for 75k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet November 8, 2007 Share Skrevet November 8, 2007 Jeg er ute etter en sånn bil nå, men hvordan er det å få rettet skaden på kanalen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet November 8, 2007 Forfatter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg har ikke hatt mulighet til å sett noe kjempemye på det siden jeg ikke har bilen her nede.. Det JEG tenkte å gjøre om jeg skal beholde den, er å slipe ned og lakke, så sette på M3 sideskjørt og eventuelt en liten enkel men pen leppe under frontfangeren. Billigste løsningen og forbedrer utseende samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg