Gå til innhold

Min 86mod e30 325i 24v

Share

Anbefalte innlegg

Her er da min e30 325 med en 2.5 24v (e36) nedi. Den gamle motoren ligger i deler og skal bygges opp med nyoverhalet topp,TD veiv,nye stempelringer osv osv. Blir vel gjort i vinter i vårt nye lager på 600kvadrat meter. Må bare få inn løftebukker og annet verksted utstyr først:P

Litt mer om bilen, den er rustfri og nylakkert i diamant-svart (orginalfarge). Jeg har litt planer ang lakken så den vil nok bli litt mer "sporty" etterhvert som tiden går.

El.vindu framme,el.takluke,de-lykter,3.25 diff,komplett supersport 60/30 senk,OZ 7x17" m/5mm spacer bak.

Det som vil bli montert etterhvert er alarm,ny sentrallås,nye felger og litt småtteri.

Har montert inn noen stoler fra e36 (mener det er m3 delskinn alcantara stoler). Baksetet ifra samme bil skal også inn når verkstedet er ferdig.

Har mange planer for denne bilen så fort jeg får en skikkelig plass å skru:)

Er ikke så mye å si om bilen for øyeblikket så dere får bare se på bildene imens. Ble tatt i kveld med en Nokia N95.

25092007018.jpg

25092007016.jpg

25092007015.jpg

25092007014.jpg

25092007013.jpg

25092007012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var ombygd på verksted før jeg kjøpte den så motoren ser nesten ut som den går igjennom torpedoen:P sitter veldig fint i svinger i litt fart:) Så tyder på god vektfordeling:) Den er ikke godkjent pr.dags dato men vil bli det når jeg er helt ferdig med bilen. Har mye planer for den og venter mye fritid framover grunnet ny jobb. Kan ikke tenke meg at det var så alt for vanskelig å få denne motoren nedi, har sett litt rundt om nedi der og det virker å være god plass til motoren:)

Kan jo røpe litt av planene for bilen;)

Orginal sota baklykter

Xenon i sota de-lykter

Baksetet i samme stoff som framsetene

Diff-brems da dette trengs sårt på denne bilen, den spinner for lett:P

Toning av alle ruter bortsett fra front

Sentrallås

Alarm

Felger

Sy om alt av dørtrekk i samme støff som tøyet i stolene

osv osv...

Har egentlig ingen planer om styling da jeg syns den er fin som den er. Men har noen orginale sideskjørt liggende som ikke forandrer noe mye på utseende, så mulig disse kommer på. Kanskje jeg setter på frontplata fra facelift utgaven siden jeg har grøflysene og luftinntakene liggende fra før.

Mye planer for bilen som sagt i tillegg til oppbygging av en høykomp 2.7 eller lavkomp 2.7 turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...