Stian Børresen Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Her er da min e30 325 med en 2.5 24v (e36) nedi. Den gamle motoren ligger i deler og skal bygges opp med nyoverhalet topp,TD veiv,nye stempelringer osv osv. Blir vel gjort i vinter i vårt nye lager på 600kvadrat meter. Må bare få inn løftebukker og annet verksted utstyr først:P Litt mer om bilen, den er rustfri og nylakkert i diamant-svart (orginalfarge). Jeg har litt planer ang lakken så den vil nok bli litt mer "sporty" etterhvert som tiden går. El.vindu framme,el.takluke,de-lykter,3.25 diff,komplett supersport 60/30 senk,OZ 7x17" m/5mm spacer bak. Det som vil bli montert etterhvert er alarm,ny sentrallås,nye felger og litt småtteri. Har montert inn noen stoler fra e36 (mener det er m3 delskinn alcantara stoler). Baksetet ifra samme bil skal også inn når verkstedet er ferdig. Har mange planer for denne bilen så fort jeg får en skikkelig plass å skru:) Er ikke så mye å si om bilen for øyeblikket så dere får bare se på bildene imens. Ble tatt i kveld med en Nokia N95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Fet bil! Åssen var 24V motoren å bygge inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 pen bil, godkjent ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Går nok bedre med den motoren en den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Bilen var ombygd på verksted før jeg kjøpte den så motoren ser nesten ut som den går igjennom torpedoen:P sitter veldig fint i svinger i litt fart:) Så tyder på god vektfordeling:) Den er ikke godkjent pr.dags dato men vil bli det når jeg er helt ferdig med bilen. Har mye planer for den og venter mye fritid framover grunnet ny jobb. Kan ikke tenke meg at det var så alt for vanskelig å få denne motoren nedi, har sett litt rundt om nedi der og det virker å være god plass til motoren:) Kan jo røpe litt av planene for bilen;) Orginal sota baklykter Xenon i sota de-lykter Baksetet i samme stoff som framsetene Diff-brems da dette trengs sårt på denne bilen, den spinner for lett:P Toning av alle ruter bortsett fra front Sentrallås Alarm Felger Sy om alt av dørtrekk i samme støff som tøyet i stolene osv osv... Har egentlig ingen planer om styling da jeg syns den er fin som den er. Men har noen orginale sideskjørt liggende som ikke forandrer noe mye på utseende, så mulig disse kommer på. Kanskje jeg setter på frontplata fra facelift utgaven siden jeg har grøflysene og luftinntakene liggende fra før. Mye planer for bilen som sagt i tillegg til oppbygging av en høykomp 2.7 eller lavkomp 2.7 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Trenger man å godkjenne med 13% effekt økning? Tøff bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Har lest flere plasser på forumet at man må det men motor-volumet er det samme og effekten er ikke noe mye mer enn orginalt så er litt usikker. Blir vel å ringe BMW-Norge å høre hva de mener ang det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Tror heller du burde høre med biltilsynet og eventuellt sende en søknad, bmw norge har vel ikke noe med det å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 Tenkte at BMW-Norge sikker har fått slike spørsmål før og kanskje hadde et svar på det. Evt ringe et stort bmw-verksted i landet,de har sikkert også blitt spurt om det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 Denne bilen er til salgs! Vil bli opprettet salgstråd på ->Salg-Biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 17, 2008 Share Skrevet Juni 17, 2008 Får du solgt bilen, eller hvordan ligger ting ann her..?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2008 Er mange som er intressert men ingen som har kommet med noen penger enda. Er bare å kjøpe folkens! Er en bra bil;) Godt gjort mtp ombyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 28, 2008 Share Skrevet Juni 28, 2008 ca pris ? og kor i landet e det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juni 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2008 prisen er satt til 38.000kr . bilen står i brønnøysund, ca midt i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJARTMAR Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Hei! Har du solgt bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå