Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. kjøpte angel eyes idag og har montert. men er poenget at ringene skal lyse på parklys,nærlys,fjernlys eller bare park, eller nær og fjern? nokn som har teikning av montering?

Skrevet

Jeg kom på, hadde det ikke vært en ide om man kunne skru av angeleyes hvis man ser en kontroll etc.

En ide hadde vært å koblet det mot tåkelysa, de synes vel ikke så mye når man har på kjørelyset likevel?

Skrevet

Åja, jeg trodde det ikke var lov.. hmm.. de må iallefall være e-merka for å gå gjennom eu-kontrollen.. har ikke lov til å endre en dritt på lyktene selv, da gjelder ikke e-merkinga lenger etter det jeg har skjønt.

Skrevet

Det eneste som står er vel at du skal ha to parklys, men da det er to ringer på hver side blir dette to for mye;) Er lovens lange arm i dårlig humør kan de klage på dette!

Skrevet

Når vi først snakker om AE, det er jo snart å se ettermontert på hvert jævla bilmerke :? Dette er jo strengt tatt en BMW ting.

Typiskt scenario er en råner som kjører runt i en Opel Calibra og snakker dritt om BMW, men AE og M3 speil ja det skal han ha :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...